در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | فروغ ساراپینا نگاهى متفاوت به زنان‎
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:49:51
نمایش فروغ سارا‌پینا | فروغ ساراپینا نگاهى متفاوت به زنان‎ | عکس

لوریس چکنواریان هنرمند برجسته موسیقی کشور به دیدن «فروغ ساراپینا» نشست.

پرفورمنس تئاتر «فروغ ساراپینا» در روزهای ابتدایی اجرای خود در تماشاخانه ایرانشهر پذیرای حضور لوریس چکنواریان هنرمند برجسته عرصه موسیقی بود.
این هنرمند در خصوص این نمایش این چنین گفت: "من معتقدم این نمایش نگاهى متفاوتی به زندگى زنان داشته و حرکات و موسیقی بسیار لذت بخش بود. "
وى در ادامه افزود: "محسن حسینى ترکیب زیبایی را در کنار چیده است و به بازیگران این کار تبریک می گویم و دیدن این اثر را به اهل ادبیات و موسیقی توصیه مى کنم."
در این نمایش روجا جعفریان، سپیده صیفوری، الهه مونسی، آزاده بهمنش و محسن حسینى ایفاى نقش داشته و همچنین طراحی و کارگردانی اثر بر عهده محسن حسینی است.

از دیگر عوامل مى توان به فاطمه ذوقی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، تام ویلمز، یوهان یوهانسن (موسیقى)، محسن حسینی (طراح صحنه)، جلال تهرانی (مشاور در طراحی صحنه و طراح نور)، محسن حسینی (دراماتورگی و کرئوگرافی) ، شیرین قیومی (طراح لباس)، مازیار تهرانى (گرافیست)، سلمان آقارضی (ساخت دکور پالت‌ها و میزها)، خشایار حسامی (عکاس و ساخت تیزر تبلیغاتى)، نیلوفر یکرنگی (دستیار تصویربرداری)، حمید عطایی نژاد و محمد عطایی نژاد (ساخت افکت‌، صدا و امور تدوین برای سیکلوپد)، سارا حدادی (مشاور رسانه اى - مکث)، محمدرضا ایمانیان(مدیر روابط عمومی و  تبلیغات - مکث) اشاره کرد.

«فروغ ساراپینا» به نویسندگى، طراحى و کارگردانى محسن حسینى در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روى صحنه مىرود و علاقهمندان مى توانند با مراجعه به سامانه تیوال و یا یا گیشه سالن به دیدن این اثر هنری بنشینند

درباره نمایش فروغ سارا‌پینا
۱۲ شهریور ۱۳۹۶