در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | "شب چراغ" "مضحکه دزدها" برگزار می شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:12:25
نمایش مضحکه دزدها |

"شب چراغ" نمایش "مضحکه دزدها" که از پنجشنبه 11 مهرماه با کارگردانی هادی عامل در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود، در همین روز با حضور پیشکسوتان و هنرمندان شاخص هنرهای نمایشی کشورمان برگزار می شود.

نمایش "مضحکه دزدها" نخستین نمایشی است که در تماشاخانه سنگلج مراسم شب چراغ برای آن برگزار می شود و از این پس نیز در نخستین شب اجرای هر اثر نمایشی برگزار خواهد شد.

برپایه این خبر، شب چراغ نمایش "مضحکه دزدها" ساعت 17 روز پنجشنبه 11 مهرماه، با حضور هنرمندان پیشکسوت و نامدار تئاتر، سینما، تلویزیون و موسیقی کشورمان در تماشاخانه سنگلج برگزار می شود و ساعت 17:30 اجرای نمایش "مضحکه دزدها" با حضور این هنرمندان و تماشاگران و مخاطبان تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

این نمایش نوشته پویان غفاری است و نمایشگر داستان سه دزد سابقه دار را به نمایش می گذارد که برای خلاص شدن از دست ماموران نظمیه تصمیم می گیرند به لباس بازیگران تقلید در آیند و وارد منزل بیوه سردار مفخم شوند که همین امر موجب اتفاقاتی می شود که داستان نمایش را شکل می دهد.

در نمایش "مضحکه دزدها" بازیگرانی چون علی عامل هاشمی در نقش نوروز، حمید رحیمی در نقش کال تپل، محمد صمدی در نقش فرخ، الهه شه پرست در نقش شیرین، سینا کرمی در نقش نفله، ارسطو خوش رزم در نقش جارچی، لبخند بدیعی در نقش تاج الملوک و محمدرضا ایمانیان در نقش میرزا مفخم ایفای نقش دارند.

در این نمایش که با تهیه کنندگی هدایت هاشمی آماده اجرا شده علی عامل هاشمی و محمدرضا ایمانیان بعنوان دستیاران کارگردان، هادی عامل و رضا شاپورزاده بعنوان طراحان صحنه، پگاه ترکی طراح لباس و هادی عامل و آرش عزیزی بعنوان آهنگسازان نمایش حضور دارند و وحید میثاقی طراح و مجری تصاویر صحنه و طراح پوستر و بروشور نمایش است.

همچنین امیر خدامی عکاس نمایش، نیما اقلیما سازنده تیزر، رامین تقی زاده مدیر صحنه، بهزاد رحمانی منشی صحنه، گلنار اکبری مدیر اجرا، محمد حسین محمدی و ایمان نوروزی دستیاران صحنه، فرشته قاسم پور هماهنگی گیشه و امور مالی، علی صالحی مدیرهماهنگی و برنامه ریزی، هادی آموزگار مجری طرح، مهدی سربازی روابط عمومی و تبلیغات، الهه حاجی زاده مشاور رسانه ای و محمدرضا ایمانیان مسئول تبلیغات مجازی نمایش است.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند از پنجشنبه یازدهم مهرماه هر روز ساعت 19:30 و پنجشنبه ها و جمعه ها در دو نوبت 17:30 و 19:30 با مراجعه به تماشاخانه سنگلج به نشانی پایین تر از میدان حسن آباد، ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت به تماشای این نمایش بنشینند.


درباره نمایش مضحکه دزدها
۱۱ مهر ۱۳۹۲