در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش کمدی موزیکال "شب دوازدهم" در تالار مولوی به روی صحنه خواهد رفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:36:19
نمایش شب دوازدهم | نمایش کمدی موزیکال

نمایش کمدی موزیکال "شب دوازدهم" به کارگردانی محسن صادقی اصفهانی از ۱۵ فروردین ۹۷، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه خواهد رفت.
محسن صادقی اصفهانی به همراه شهاب نظام دوست نمایش نامه شب دوازدهم نوشته شکسپیر را دراماتورژی کرده‌اند .
در خلاصه داستان این نمایش امده است که : خواهر و برادری در دریا دچار طوفان می شوند و یکدیگر را گم می کنند .دختر وارد کشور غریبی می شود و برای محافظت از خودش مرد پوش می شود .مرد پوش شدن او برایش مسائل و مشکلاتی به وجود می اورد که در نهایت با پیدا شدن برادرش بر طرف می شوند.
این نمایش پیشتر در هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه و بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به روی صحنه رفته است. این نمایش موفق به کسب جوایز تندیس بهترین موسیقی، تندیس نمایش برگزیده (بخش پایان نامه‌ها)،  تقدیر بازیگر زن (صبا پویشمن) و کاندیدای دریافت جایزه بهترین کارگردانی از هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه شده است.
آهنگسازی این نمایش موزیکال را امیر حسین نصیری به عهده دارد.
در این نمایش آرمین خوش نیک، پانیذ خوش نیک، آرش راسخ، شهاب نظام دوست، صبا پویشمن، ایمان خاکباز، معین دیده بان، مینا زاغری، امیر حسین قنواتی و پریسا اورنگی به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به طراح لباس: سوگل دولت سرایی، طراح گریم: سارا بلبلی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محدثه جودی اشاره کرد.
همچنین تهیه کنندگی این نمایش کمدی موزیکال بر عهده ماکتا قاسملو (آموزشگاه سینمایی هفت هنر) می‌باشد.
نمایش شب دوازدهم پس از دو سال تمرین و شرکت در جشنواره ها  از ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ در سالن اصلی تالار مولوی بر روی صحنه می‌رود.
فروش اینترنتی سه روز نخست این نمایش از ۵ فروردین در سایت تیوال آغاز خواهد شد.
بلیت‌های سه روز نخست نمایش با تخفیف ویژه از پنجم فروردین به فروش خواهد رسید وهر روز تعداد محدودی بلیت با تخفیف ۶۰٪ ویژه دانشجویان تمامی رشته های دانشگاهی در گیشه تالار مولوی به فروش خواهد رسید.

درباره نمایش شب دوازدهم
۰۵ فروردین ۱۳۹۷