در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایشنامه خوانی «شب‌های روشن» به نویسندگی علیرضا قاسمی پنجشنبه با استقبال خوب تماشاگران به اجرا می رود. 
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:41:25
نمایشنامه‌خوانی شب‌های روشن | نمایشنامه خوانی «شب‌های روشن» به نویسندگی علیرضا قاسمی پنجشنبه با استقبال خوب تماشاگران به اجرا می رود.  | عکس

پیمان چراغی کارگردان «شب‌های روشن» گفت: نمایشنامه ما یک نمایشنامه با فضای تلفیقی با حاکمیت بیشتر رئالیسم می باشد با هشت داستان مختلف که هرکدام مجزا درام، ملودرام، تراژدی، طنز و… هستند اما با خط داستانی که دو راوی نمایش ما هستند به یکدیگر مرتبط شده اند.

پیمان چراغی در ادامه افزود: بخاطر اپیزود یک بودن نمایش و همسطح بودن نقش ها تقریبا تمام بازیگران به یک اندازه بازی دارند و بیشتر بازیگرانی که دارم اولین تجربه حضورشان در پروژه حرفه ای است و تجربه صحنه ندارند.

چراغی گفت: تجربه ی بسیار چالش برانگیز و جذابی بود اما بازیگرانی که داشتم با استعداد بودند و حضور بازیگران با سابقه در لیست بازیگرانم تاثیر کیفی به سزایی داشت.

پیمان چراغی درباره بلیط فروشی اذعان کرد: بنده در اجراهای قبلیم هم مورد لطف و نگاه ویژه تماشاگران قرار گرفته ام و افتخار این رو داشتم که کارهای پر تماشاگری را به صحنه ببرم و حتی دو نمایشنامه خوانی قبلی بنده هم با ظرفیت کامل به اجرا رفته و این اجرا نیز خارج از ظرفیت بیست بلیط از طریق گیشه حضوری شهرزاد تنها قابل خرید است باقیمانده و در فروش اینترنتی از پنج روز قبل تقریبا کل سالن فروش رفته بود.

تهیه کنندگی این خوانش را محسن میرزاخانی برعهده دارد و دیگر عوامل این پروژه: مدیر تولید: ایمان مهدی زاده، مجری طرح: سارا والیانی، مدیر هماهنگی: محمدجواد ملک زاده و مشاور اجرایی پروژه: بهنام رزاقی هستند.

چراغی در پایان گفت: تشکر از تمام مخاطبین و حامیان عزیز به اطلاع می رسانم ما باتوجه به استقبال خوب تماشاگران محترم، اجرای نمایشنامه خوانی «شب‌های روشن» را تمدید کردیم و جمعه هفته آتی به اجرا خواهد رفت.

درباره نمایشنامه‌خوانی شب‌های روشن
۲۷ مرداد ۱۴۰۱