در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | ملیکا زارعی و افشین سنگ چاپ مهمان «شاپرک خانوم» می‌شوند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:27:20
نمایش شاپرک خانوم | ملیکا زارعی و افشین سنگ چاپ مهمان «شاپرک خانوم» می‌شوند | عکس

ملیکا زارعی که کودکان، او را در نقش خاله شادونه می شناسند و افشین سنگ چاپ از بازیگران بنام سینما و تلویزیون پنجشنبه مهمان «شاپرک خانوم» می شوند.

به گزارش روابط عمومی تئاتر «شاپرک خانوم»، این نمایش پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در کنار تماشاگران میزبان چهره های شناخته شده عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود. ملیکا زارعی که در بین کودکان بیشتر با عنوان خاله شادونه شناخته می شود و افشین سنگ چاپ که در آثاری چون النگ و دولنگ، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها ایفای نقش کرده است مهمانان این نمایش هستند.

تا امروز هنرمندانی مانند سیروس الوند، سیدجمال ساداتیان، محمد آلادپوش، مهناز انصاریان، نازنین مفخم، گیلدا حمیدی در کنار دوستداران تئاتر، به تماشای «شاپرک خانوم» نشسته اند.

«شاپرک خانوم» با بازی سیاوش طهمورث، فریبا متخصص، بهرام سروری نژاد، قربان نجفی، محمد آقامحمدی، آذین فولادوند و سبا قاسمی بازیگران بزرگ‌سال و پارسا رضوی، نرگس اله وکیلی و حسام صیادی بازیگران کودک و نوجوان هر شب به جز شنبه ها به روی صحنه می رود. همچنین کاوه آهنگرانی، حمیدرضا احسانی و میلاد شکری نوازندگان این نمایش موزیکال‌ به تهیه کنندگی کامران قدکچیان و منوچهر مصیری هستند.

 این نمایش هر شب به جز شنبه ها ساعت ۲۰:۴۵ ببه روی صحنه می رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می توانند به وب‌سایت تیوال و یا گیشه بلیط فروشی سالن کانون پرورش فکری در خیابان خالد اسلامبولی مراجعه کنند.

درباره نمایش شاپرک خانوم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸