در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | یادداشت مهدی رونق بر نمایش "صبح یک روز لعنتی"
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:15:00
نمایش صبح یه روز لعنتی | یادداشت مهدی رونق بر نمایش

مهدی رونق، معاون اداره سوم امریکا، وزارت امور خارجه ، شب گذشته به تماشای نمایش "صبح یک روز لعنتی" نشست.
به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش "صبح یک روز لعنتی" به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی که از سوم مرداد اجراهای خود را در سالن سایه تئاترشهر آغاز نموده؛ شب گذشته میزبان مهدی رونق، معاون اداره سوم امریکا، وزارت امور خارجه بود. رونق پس از تماشای نمایش عنوان کرد:
"صبح یه روز لعنتی" نمایش بسیار عالی،  دیدنی‌ و باتفکر بود. از حسن باستانی بابت نویسندگی و کارگردانی این نمایش بسیار تشکر می‌کنم. مشخص است که برای این نمایش وقت زیادی گذاشته شده. امیدوارم در آینده کارهای دیگری با این مضامین از گروه نمایش "صبح یه روز لعنتی" شاهد باشیم.
«صبح یه روز لعنتی» یک درام ضد جنگ و در مورد تقسیمات مرزی بین کشورهاست و نزاع چند نفر بر سر حق مالکیت یک توالت را به نمایش در می آورد.
در این نمایش ۶۰ دقیقه ای که هر شب، ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می رود، بازیگرانی همچون: رویا افشار، لیلا برخورداری، مارال فرجاد، حمیدرضا فلاحی، پژمان عبدی، احمد صمیمی ایفای نقش می کنند. از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سامان پورسلیمانی،  گروه کارگردانی: مژگان حسینی و نیلوفر فاطمی،  طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: فرنوش فرجندی، دستیار طراح‌صحنه: نیلوفرفاطمی و محمد علیزاده، عکاسان: ماندانا عضد آزاد و پریسا صالحی، مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه ای: امیر پارسائیان‌مهر، همکار روابط عمومی: شمیس پورشاهرضایی و تبلیغات: گروه تئاتر مارکت اشاره کرد.

درباره نمایش صبح یه روز لعنتی
۱۷ مرداد ۱۳۹۶