در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | حجت الاسلام محمدعلی زم به تماشای " سقراط " نشست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:11:14
نمایش سقراط | حجت الاسلام محمدعلی زم به تماشای
حجت الاسلام محمدعلی زم به تماشای " سقراط " نشست
رئیس اسبق حوزه هنری با حضور در تالار وحدت از نمایش " سقراط " به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش " سقراط " به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی که از بیست و یکم آذرماه در تالار وحدت اجرا می شود، میزبان چهره های سیاسی و فرهنگی بوده است که در این میان شب گذشته حجت الاسلام محمدعلی زم، رئیس اسبق حوزه هنری به تماشای این نمایش نشست.
" سقراط " به مباحث تاریخی ۲۴۰۰ سال پیش یعنی اواخر عمر سقراط اشاره های مفصلی دارد. این نمایش یک اثر شخصیت محور است. در این نمایش به تعریف افلاطون و کسنوفون (شاگرد سقراط) از سقراط و روایت زندگی اجتماعی، تاریخی و خانوادگی او پرداخته شده است که از این نظر نمایش برای تماشاگر بسیار جذاب خواهد بود.
فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، نقی سیف جمالی، کتانه افشاری نژاد، یعقوب صباحی، ایوب آقاخانی، سیاوش چراغی پور، بهاره نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، پرهام دلدار، مجید نوروزی، مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد نژاد و علی حبیب پور در این نمایش به هنرنمایی می پردازند.
سحر لطفی، یکتا اعتمادی، مهرداد طلایی، حمید خنجری، علیرضا عبدالکریمی، هوتن حسینی، روشنک رسانی، محمد حقیقی، پگاه عینکچی و سارا مصطفوی نسب گروه کر نمایش "سقراط" را تشکیل می دهند.
نمایش "سقراط" از بیست و یکم آذرماه هر روز ساعت 18:30 در تالار وحدت اجرا می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
شایان ذکر است این نمایش شنبه ها نیز به روی صحنه می رود.

درباره نمایش سقراط
۱۵ دی ۱۳۹۲