در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «سیستم گرون هلم» علیرضا کوشک جلالی تمدید شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:59:16
نمایش سیستم گرون هلم | «سیستم گرون هلم» علیرضا کوشک جلالی تمدید شد | عکس

به گزارش تیوال،نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که بنا بود فقط تا پایان تیرماه روی صحنه برود، به دلیل استقبال تماشاگران تا هشت مرداد تمدید شد.

گروه نمایش "سیستم گرون هلم" نوشته جوردی گالچران، روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، 40% تخفیف (15.000 تومانی) و روزهای چهارشنبه تا جمعه 20% تخفیف (20.000 تومانی) برای دانشجویان کلیه رشته ها و هنرجویان آموزشگاه ها در نظر گرفته است.

این نمایش با بازی (به ترتیب الفبا) الهام پاوه نژاد،سینا رازانی،امیرحسین رستمی و رضا مولایی که از روز یکشنبه اول تیر ماه به تهیه کنندگی آوا فیاض هر شب ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته، داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی است که ما شاهد آخرین مصاحبه ی مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه ای کاملا غیرمتعارف با "سیستم گرون هلم" که با شیوه های روان کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام رازها، ضعف ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیداها بر می دارد. گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روان کاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان ( بی کاری) را با خشونت تمام و در عین حال بسیار مفرح، به تصویر می کشد.

بهای اصلی بلیت این نمایش ۲۵,۰۰۰ تومان است که روزانه 4 ردیف با تخفیف های 40% (15.000 تومان) و 20% (20.000 تومان) در سایت تیوال برای اعضا در نظر گرفته شده است.لازم به ذکر است عموم نیز می توانند با عضویت در این سایت از این تخفیف ها بهره بگیرند. علاقمندان می توانند برای خرید به آدرس : http://www.tiwall.com/store/system-gronholm مراجعه و یا با شماره 09373340794- 09386183421 تماس حاصل فرمایند. گفتنیست گروه این نمایش روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، 40% تخفیف (15.000 تومانی) و روزهای چهارشنبه تا جمعه 20% تخفیف (20.000 تومانی) برای دانشجویان کلیه رشته ها و هنرجویان آموزشگاه ها در نظر گرفته است.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیارکارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی،طراح صحنه:علیرضا کوشک جلالی، طراح پوستر و بروشور: سینا افشار،مدیر صحنه:سارا شاهرودیان، مشاور رسانه ای: عسل عباسیان، عکاس: امیر حسین بزرگزادگان. گفتنیست این نمایش در مهلت تمدید شده، علاوه بر ساعت 21، برخی شب ها اجرایی در ساعت 19 نیز دارد.

درباره نمایش سیستم گرون هلم
۳۰ تیر ۱۳۹۳