در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | استقبال هنرمندان از نمایش «ترانه ای در انتهای کوچه تاریک»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:19:52
نمایش ترانه ای در انتهای کوچه تاریک | استقبال هنرمندان از نمایش «ترانه ای در انتهای کوچه تاریک» | عکس
استقبال هنرمندان از نمایش «ترانه ای در انتهای کوچه تاریک»

علیرضا نیاک، آراز بارسقیان، ایرج سنجری، کورش سلیمانی، شیرین یزدان بخش و ... به تماشای نمایش «ترانه ای در انتهای کوچه تاریک» نشستند.

به گزارش روابط عمومی گروه اجرایی، هنرمندان عرصه های مختلف هنری طی هفته گذشته به تماشای نمایش «ترانه ای در انتهای کوچه تاریک» به نویسندگی و کارگردانی ناصح کامگاری نشستند، که می توان به حضور هنرمندانی همچون؛ علیرضا نیاک، آراز بارسقیان، ایرج سنجری، کورش سلیمانی، شیرین یزدان بخش، سوگل قلاتیان، نیلوفر دریارام و ... اشاره کرد.

همچنین در هفته نخست این نمایش هنرمندانی چون؛ جعفر والی، اقبال معتضدی، اصغر همت، سهراب سلیمی، بهزاد خداویسی، یارتا یاران و ... از این نمایش دیدن کرده بودند.

در این نمایش علی بی غم، توماج دانش بهزادی، ریحانه سلامت، مینووش رحیمیان، هدی والی و سوسن مقصودلو به ایفای نقش می پردازند. همچنین، گوهر خیراندیش و حامد بهداد در این نمایش حضور تصویری دارند.

داستان این نمایش یاد آور زندگی هنرمند در گذشته "مرتضی پاشایی" است که سال گذشته بر اثر ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند با مراجعه به سایت های تیوال و گیشه نت به آدرس الکترونیکی www.tiwall.com و www.gisheh.net مراجعه نمایند.
۲۶ مرداد ۱۳۹۴