در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «توارد» از دوشنبه ۲۷ آذرماه در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:44:41
نمایش توارد | نمایش «توارد» از دوشنبه ۲۷ آذرماه در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود | عکس

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، اجرای عمومی نمایش «توارد» به نویسندگی  علی نورانی و همایون حجازی و کارگردانی علی نورانی، از روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۱۸، در مجموعه تئاتر مولوی آغاز می‌شود.
علی نورانی کارگردان «توارد» درباره این نمایش گفت: توارد داستان انطباق جهان‌های مجازی زوجی است که علی‌رغم کیلومترها فاصله از هم به واسطه تکنولوژی به امکان یک زندگی مشترک دست پیدا کرده‌اند، امکانی که مرزهای واقعیت و خیال را برای آنها لحظه‌به‌لحظه رقیق و رقیق‌تر می‌کند، امکانی که مانای حضور دیگری موجب حذف او می‌شود.
گفتنی‌ست در این نمایش که از آثار معرفی شده جشنواره بیستم تئاتر دانشگاهی است، فاطیما بهارمست، صالح علوی زاده و جاناتان فلمن به ایفای نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به: سارا حدادی (تهیه کننده)، پگاه زارعیان (مدیر تولید)، پگاه سعیدی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، علی نورانی (طراح صحنه)، امید اکبری (مشاور صحنه)، آناهیتا طیبی (طراح لباس)،  مریم برادران (طراح گرافیک)، رامین اکبری (طراح نور)، احسان بیگلری (مشاور تصویر)، آیدا چرخگری (اجرای تکنیک ویدیو)، فاطمه حسنوند (عکاس)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی)، سارا حدادى (مشاور رسانه اى و روابط عمومى)، امیر حسین زواره اى (تصویربردار و ساخت تیزر)، فرشید آزادی (مدیر صحنه)، پوریا نورانی (دستیار صحنه) و فخرالدین سعادت زاده (ساخت دکور) اشاره کرد.
لازم به ذکر است تعداد محدودی از بلیت‌های این نمایش برای دانشجویان کلیه مراکز آموزش عالی در گیشه مرکز تئاتر مولوی با ۶۰% تخفیف به فروش می‌رسد.
علاقمندان برای دیدن این نمایش که همه روزه، به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه نمایند.


درباره نمایش توارد
۲۷ آذر ۱۳۹۶