در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تنها ۱۰ اجرا تا پایان قتل‌ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:39:34
نمایش قتل های نیمه کاره | تنها ۱۰ اجرا تا پایان قتل‌ها | عکس

نمایش «قتل‌های نیمه‌کاره» به نویسندگی و کارگردانی بهاءالدین مرشدی و تهیه‌کنندگی شاهرخ اسمی در تماشاخانه مهرگان ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود. این نمایش تنها تا ۲۵ تیر ماه ۱۳۹۸ بر صحنه خواهد بود.

این نمایش راوی خرده روایت‌هایی از قتل است. روایت‌هایی از پنج زن و یک مرد که در یک جامعه با معضلات بسیاری روبه‌رو هستند. این نمایش با نشان دادن داستان‌های مختلف در کنار هم ترکیبی از جامعه‌ای با فراوانی آدم‌ها را به نمایش می‌گذارد و قصه‌هایی درهم تنیده موجب می‌شود تا تصویری از یک هجوم ساخته شود.
داستان‌های مجزا در کنار داستان گمشدن کودکی که هر روز پشت پنجره می‌نشیند درنهایت داستانی با طنزها و تراژدی‌های زندگی روزمره را به نمایش می‌گذارد.

این نمایش تنها ۱۰ اجرای دیگر تا پایان خود فاصله دارد.

عوامل نمایش «قتل‌های نیمه‌کاره» عبارتند است:
بازیگردان و مشاور کارگردان: احسان گرایلی، دستیار کارگردان: هامین شادمانی، طراح صحنه: مصطفا مرادیان، طراح لباس: محسن ناصری، طراح گریم: دنیا فراهانی، عکاس، گرافیست و، طراح پوستر: حمید سالاری، ساخت تیزر: حمید ناصری مقدم، تبلیغات مجازی: مریم شریعتی، تصویربردار تیزر: علی شورورزی، حسین عباسی و محسن هادوی، منشی صحنه: مهری عبدالمالکی، دستیار گریم: یاسمن زهری

این نمایش محصول گروه تئاتر «تجزیه» است. این گروه آذر ماه سال ۱۳۹۷ نمایش «دارم این‌جا تجزیه می‌شم» را به نویسندگی بهاءالدین مرشدی و کارگردانی احسان گرایلی در سالن دیوار چهارم به صحنه برد.

درباره نمایش قتل های نیمه کاره
۱۶ تیر ۱۳۹۸