در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | سایت فروش بلیت «آپرکات؛ یک کمدیِ خطرناک» باز شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:17:13
نمایش آپرکات | سایت فروش بلیت «آپرکات؛ یک کمدیِ خطرناک» باز شد | عکس

سایت بلیت‌فروشیِ کمدیِ خطرناکِ «آپرکات» باز شد. نمایش «آپرکات» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی‌پور، در حالی که کم‌تر از یک هفته به آغاز اجراها مانده، سایت فروش بلیت خود را باز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نمایش «آپرکات» با زیرعنوانِ «یک کمدیِ خطرناک» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا قلی‌پور در حالی که با پشت سرگذاشتن روزهای پایانی تمرین به زمان اجرای عمومی خود نزدیک می‌شود، سامانه فروش بلیت خود را در سایت تیوال باز کرد.
این نمایش از ۱۶ اردیبهشت‌ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود و تهیه‌کننده آن، نشر آواژ است.

بهروز بقایی، فرشته فرشاد، عماد عابدی و فریناز صراف در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و منوچهر والی‌زاده و زهرا داوودنژاد در مقام صداپیشه با قلی‌پور همکاری دارند.

در خلاصه‌ داستان نمایش آمده:«تو راند آخر، با یه آپرکات گذاشتم تو فکِ زندگی. الان پهن شده کفِ زمین. من دیگه وا می‌سَم کنجِ رینگ به شمارش داور گوش می‌دم ...».

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند یا برای هماهنگی با شماره۰۹۳۰۴۹۶۱۹۵۱ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود نمایش «آپرکات» از روز ۱۶ اردیبهشت، هر شب ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. زمانِ این نمایش، ۹۵ دقیقه است.
اطلاعات تکمیلی مربوط به این نمایش را در خبرهای آتی می‌خوانید.

درباره نمایش آپرکات
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸