در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایشی با موضوع جنبش خشونت علیه زنان در تهران
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:22:44
مونولوگ یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش | نمایشی با موضوع جنبش خشونت علیه زنان در تهران | عکس
نمایشی با موضوع جنبش خشونت علیه زنان در تهران
همگام با جنبش جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان VDAY2016، در راستای اهداف بنیاد امید مهر (برای کمک به زنان و دختران آسیب دیده در تهران) نمایش یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش به کارگردانی مهرداد خامنه ای به روی صحنه می رود.
به گزارش تیوال، یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش مجموعه‌ای نوآورانه از مونولوگ های نوشته شده توسط نویسندگان شناخته شده در سرتاسر جهان است که توسط ایو انسلر و مالی دوئل گردآوری شده‌ است.
گروه تئاتر اگزیت از سال ۲۰۰۸ به جنبش جهانی وی دی (V-Day) پیوسته و تا کنون هر ساله با اجرای نمایش‌های گوناگون به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای در کشورهای نروژ و آلمان، این جنبش را همراهی کرده است. در همین راستا امسال نیز به جمع سازمان دهندگان رسمی وی دی پیوسته است تا مجموعه مونولوگ های «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش» را در ماه فوریه (بهمن-اسفند ماه) در تهران برای اولین بار به روی صحنه بیاورد.
نویسنده های این نمایش: ایوانسلر، هاروارد زین، مویسس کافمن، مالی دویل، ارین کرسیدا ویلسون، رابین مورگان، نیکلاس دی کریستف، شرمین عبید چنائی، کارول میشل کاپلان، بتی گیل تایسن و مترجم:  شیرین میرزانژاد است.
در نمایش مهرداد خامنه ای ، غزاله کنعان، پناه، مریم صیادمقدم، لیلی شجاعی، حنانه جعفری نژاد، فرشته حسینی، سپیده موسوی، فاطمه سعدی، آزیتا کارخانه، محمدمصطفی ملک، محمد شفایی نقش آفرینی می کنند.
همکاران و روایت گران میهمان وی دی ۲۰۱۶ تهران: پیام محب، علی اسماعیلی، امیر حجتی، نیلوفر رحیمی خامنه، آرمین ساعی، مریم عظیمی هستند.
این نمایش از ۱۵ بهمن ماه تا ۲ اسفند ، ساعت ۱۹ در خانه موزه استاد انتظامی (قیطریه) به روی صحنه و کلیه عواید مالی این نمایش بصورت همت عالی به بنیاد امید مهر برای کمک به زنان و دختران آسیب دیده در تهران تعلق خواهد گرفت.
دیگر عوامل این گروه، دستیار کارگردان: شیرین میرزانژاد، بازی گردان: منصور میرزابابایی، طراح پوستر و بروشور: یوریک کریم مسیحی، عکاسان: رضا جاویدی، کارین کریم مسیحی. مدیر رسانه ای محمد جواد عبدی
۰۶ بهمن ۱۳۹۴