در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | تمدید «زبان تمشک هاى وحشى» تا مهر‌ماه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:10:53
نمایش زبان تمشک های وحشی | تمدید «زبان تمشک هاى وحشى» تا مهر‌ماه | عکس

نمایش «زبان تمشک‌های وحشی» به نویسندگی نغمه ثمینی و به کارگردانی شیوا مسعودی تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه پالیز، نمایش «زبان تمشک‌های وحشی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی شیوا مسعودی که پیش‌تر قرار بود تا اواخر شهریور روی صحنه باشد، تا مهرماه به روی صحنه خواهد رفت.
«زبان تمشک‌های وحشی» با بازی صابر ابر، الهام کردا و علی شادمان این روزها با استقبال خوب مخاطبین در دو سانس ١٧ و ١٨:٤٥ به روی صحنه می‌رود، لازم به ذکر است این نمایش از تاریخ ١٥ تا ١٩ شهریور به روی صحنه نخواهد رفت.

در خلاصه‌ی این اثر نمایشی چنین آمده است: "زن‌وشوهری درراه شمال هستند تا مدارک خود را از مادرزن در شهری در شمال بگیرند و از هم جدا شوند. در طول مسیر آن‌ها در سالهای زندگی‌شان به‌عقب و جلو می‌روند، گویی به دنبال واکاوی دلایل طلاق هستند. پسر عجیبی - که نمی دانیم‌کیست- در مقام راوی، داستان آن‌ها را برای ما روایت می‌کند و در تلاش است که آن‌ها به‌هیچ‌وجه در جاده نمانند و شب را در هتل بابل نگذرانند."

از دیگر عوامل مى توان به ایمان یزدى (تهیه کننده)، محمد قدس (مجرى طرح)، Mopstudio (طراح صحنه)، غزاله معتمد (طراح لباس)، محمدرضا جدیدى (آهنگساز و طراح صدا)، صبا کسمایی (طراح نور)، صالح تسبیحى (طراح گرافیک)، هادى شیخ الاسلامى، امیرسپهرتقى لو (مدیران تولید)، بهزاد اسحاقى (مدیر اجرا)، تیام کریمائی (منشى صحنه)، سینا اکبرى، مریم ضمیریان (مدیران صحنه)، آلاله امیری، هانیه شجاع، حجت حسینی، سینا فراهانى (گروه صحنه)، مهرداد متجلی (ساخت تیزر)، فرهاد نجداد (عکاس)، قاسم غضنفری (ناظر فنى دکور)، سپهر محمودی، رضا تحقیقی، گروه صحنه ایگو (ساخت دکور)، نیلوفر ساداتی (دستیار طراح نور)، بى تا نصر، سمیه عبدالحسینى، معصومه حسینى (دستیار طراح لباس و دوخت)، مصطفا مرادیان، عطیه حبیبى (پخش تصاویر ویدیویی)، علیرضا حسینى و فرید حسینى (مدیر تبلیغات)، امیر قالیچى ها(مدیر تبلیغات مجازى)، آریان امیرخان و تئاتر بازها (حامیان مجازى) اشاره کرد.

درباره نمایش زبان تمشک های وحشی
۱۱ شهریور ۱۳۹۶