در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا حلاجیان درباره فیلم استراحت مطلق: آخرین فیلمی بود که توی سال 93 دیدم و در عین حال بدترین فیلم!!! فیلم ه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:06:26
آخرین فیلمی بود که توی سال 93 دیدم و در عین حال بدترین فیلم!!!
فیلم های کاهانی معمولا پیام اخلاقی نداشت،ولی لااقل سرگرم کننده بود و مخاطب ازش راضی بود.در حالی که توی این فیلم هیچ جذابیتی وجود نداره.
زمان فیلم یک ساعت و ربع بود که میشه فهمید ممیزی زیادی رو رد کرده!تازه توی همین زمان کم هم شاهد سوت های اعصاب خردکن و شطرنجی شدن بی دلیل هستیم که فکر نمی کنم اینها کار ارشاد باشه!چون بدترش رو قبلا دیده بودیم.
اما بدتر از همه،اصرار عجیب کارگردان به تماس بدنی رضا عطاران و همسرش بود.انصافا اون صحنه ای که خانم فرامرزی رو شوهرش راه میره خوب و جدید بود.ولی لخت شدن رضا عطاران توی حموم خیلی خیلی زشت بود و به نظرم این کارهایی که جناب کاهانی کردند،مقدمات بازگشت به دوران فیلمفارسی رو فراهم کردند.
فیلم هنوز ندیدم
لزوما نباید هر فیلمی پیام اخلاقی داشته باشه.
زمان فیلم به شدت تو ذوقم میزنه.
لطفا درباره جمله آخر یه توضیح مختصر بدید.
۲۵ اسفند ۱۳۹۳
به نظر من بله، اسب ... پیام داشت، روند فیلم کند بود اما خیلی خوب بود. بله این فیلم به جذابی فیلم های قبلیشون نبود، اما با توجه با زمان کم فیلم خیلی خوب حاوی پیام مورد نظرشون بود، به نظر من فیلم بی خود و بیجهت رو شاید بتونیم فیلمی بدونیم که بیشتر روایتگر داستان بود و کمتر حاوی پیام. اما باز هم همچنان خوب و جذاب بود. البته نباید سلایق را نادیده گرفت، من کلا فیلمهای آقای کاهانی رو دوست دارم و ارتباط خیلی خوبی با فیلمهایشان میتونم برقرار کنم. نظر شما هم محترم است.
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
دوستان فیلم های کاهانی به گونه ای است که نباید خیلی زیاد به فیلم نامه اش پرداخت چون در تمام فیلم هایش تم پوچی دارد فیلم هایش
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید