در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رسول حسینی: "این نوشتار ارتباط مستقیم با تیاتر ندارد" دوستان عزیز من در
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:34:31
"این نوشتار ارتباط مستقیم با تیاتر ندارد"
دوستان عزیز من در خانواده بزرگ تیوال، سلام

وقت شما عزیزان به خیر

سال 93 برای من سالی بود که خداوند متعال راهی را باز کرد تا بتوانم با شما عزیزان آشنا شوم و از همه مهمتر بتوانم خدمتگزار کوچکی باشم برای شمایان دوست، این اتفاق باعث افتخار من است که برای رساندن صدای تولید کنندگان تیاتر به گوش شما ازکوچکترین تلاشی فرو گذار نباشم و صمیمانه با اشتیاق فراوان و تمام وجود سعی در بهتر و بهتر شدن خود کنم تا محصول نهایی در خور شان والای شمایان جان و همراهان هنر باشد.که این خواستگاه تیم آوای تیوال است.

از جناب عمرو آبادی عزیز بابت ایجاد چنین فضایی و تلاش بی وقفه برای ارتقا و هرچه بهتر کردن این مجموعه ی بزرگ صمیمانه سپاس گزارم و تشکر ... دیدن ادامه ›› ویژه دارم که بنده را در جمع خودشون پذیرا بودند.

از جناب عسگری عزیزم که صمیمانه به من اعتماد کرد و این فرصت را به من داد که در کنار او و تیم پر از مهر و کاربلدش حضور داشته باشم و به تلمز بپردازم ، با تمام وجودم سپاس گزارم.

از تمام همکاران عزیزم( محمد رضا، محمد مهدی،علیرضا،آریو،مجتبی، محمد، نازنین موسوی، نازنین جعفر زاده، تبسم استاد، مهشاد حجتی، مریم کچویی، حسین کوهی و پرند محمدی) بسیار ممنونم وبسیار آموختم در کنار ایشان. خرسندم و به خود می بالم که با شمایان جان همراه شدم.
"از یک نفر دیگر هم باید تشکر کنم اما بعدن"
براتون سالی پر از خوبی، خوشی و سلامتی آرزومندم و امید وار بتوانم در سال جدید با آموزه های جدیدی که از دوستان گرفتم با کیفیت مطلوبی انجام وظیفه کنم و خدمتگزار خوبی برای این خانواده بزرگ ودوست داشتنی باشم.
مراقب خودتون و مهربانیاتون باشید.

پیشاپیش نوروزتان مبارک.
شاد باشید
نوروزت مبارک آقای قلب ... باشی همیشه رفیق
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
رسول جان یکی از اتفاق های خوب امسال برای من آشنایی و همکاری باتو بود
یک دنیا ممنون برای همه ی خوبی هات
۲۶ اسفند ۱۳۹۳
چه متن برخاسته از دلی ...
ممنون که هستید و سپاس ویژه از زحماتتون که بی تعارف در تک تک گفتگوهاتون مهرتان جاری و ساری هست،باشد که قدردان شما آوایی عزیز باشیم.

از درگاه خداوند مهربان سالی سرشار از عشق ،سلامتی و عاقبت به خیری رو براتون خواستارم

شاد و خندان باشید
۲۷ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید