در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسین خشنودی درباره فیلم ایران برگر: فیلم نامه 0 از 10 ضعف فیلنامه در این فیلم به حدی است که احساس می کن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:06:15
فیلم نامه 0 از 10

ضعف فیلنامه در این فیلم به حدی است که احساس می کنم آقای جوزانی با ساخت این فیلم نامه به نوعی به مخاطب ایرانی توهین کرده است .
تمامی شخصیت ها در سطح میگذرند و هیچ شخصیتی عمق ندارد . شخصیت ها و کارکرد آن ها در قصه و هم چنین باور های فوق سیاسی آنها پرداختی نشده و به گزاف نویسنده سعی دارد با احمقانه و سطحی نشان دادن جامعه ای از یک روستای پر خانوار (که ظاهرا نماد جامعه ایران است ) دو شخصیت فتح الله و امرالله که خان های آن روستا هستند را منفور نشان دهد و شخصیت محبوب خود "آقا مدیر" که از آن شخصیت هم دررک درستی نداریم و هیچ چیزی از آن نمی دانیم را به عنوان نماینده در انتخابات خیالی نویسنده به مردم تحمیل کند . بنده هم بسیار از شخصیت خود آقای کریمی خوشم میادو او رو بسیار دوست دارم اما متاسفانه او به شکل غیر قابل قبولی نویسنده ضعیفی ایست و یک بار دیگر عدم تمرکز و ناشی گری او در بیان دیالکتیکی درام خود و پناه آوردن به یک سری خرده قصه بی ربط به نصفه قصه ای که به طور علیلانه تعریف کرده مثل قصه ی رومیو و ژولیتی حمید عسگری و سحر ج.جوزانی را می بینیم . او در فیلم نامه " ساکن طبقه ی وسط " هم همین ناشی گری و ابراز بدون پرداخت خرده قصه ها را لحاظ کرده که البته " ساکن طبقه وسط " بسیار فیلم بهتری است . تنها هدف نویسنده می تواند همین مساله بالا که به گزاف قضاوت برای مردم بوده باشد که در آن هم موفق و به جای این که شخصیت آقا مدیر را مردم بپذیرند و او را دوست داشته باشند رای مخاطبان کسی است که بازی بهتری داشته است و این تنها نشنگر بدی و بدون کاربرد بودن فیلم نامه است .


کارگردانی 6/10
این فیلم در حوزه کارگردانی به نسبت کمدی های ... دیدن ادامه ›› ضعیف هم سطح خود بسیار بهتر است و ما دکوپاژ های اصولی و صد البته زیبایی را در فیلم می بینیم اما کادگردانی اش هم در حد ستاندار جهانی که هیچ در حد فیلم های خوب سینمای خودمون هم نیست .
بازیگری 10/5.5

محسن طنابنده 8/10
علی نصیریان 4/10 ( تقصیر استاد نیست فیلم نامه ای شخصیتی ندارد تا استاد آن را خلق و اجرا کند . )
سحر ج.جوزانی 9/10
احمد مهران فر 6/10
حمید گودرزی 4/10
هادی کاظمی 0/10(بازی او در این فیلم چه فرق می میکند با دیگر شخصیت هایش در سایر فیلم ها و یا اصلا با شخصیت واقعی خودش ؟ )
نتیجه : فیلم بدی نیست اما جایش در مدیوم تلوزیون است نه سینما .
علی جعفریان ، بیا جلو منو بگیر
۱۰ فروردین ۱۳۹۴
علیرضا مگه چی شده ؟ کمی به خودت مسلط باش





فیلم ساکن طبقه وسط یک فیلم فلسفی و از هیچ نظر با ایران برگر قابل قیاس نیست حتی اگر نویسنده هر دو یکی باشد
۱۰ فروردین ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید