در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهرزاد جعفری درباره نمایش دومینو: منم جا داره که به خانم صفدری و آقای زمانی تبریک بگم، بالاخره این دومین
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:16:42
منم جا داره که به خانم صفدری و آقای زمانی تبریک بگم، بالاخره این دومینو اجرا رفت، اما همونطور که خانم رازانی عزیز گفتن، کاشکی انسان بودن و انسانیت رو بیشتر یاد بگیریم. خانم صفدری محترم، باید یه جاهایی از گفتگوی شما با آوای تیوال رو اصلاح کنم، چونکه برای یادآوری باید بگم من توی کست قبلی شما بعنوان دستیار و بازیگرتون بودم:

1. گروه قبلی که شما از «ضعیف بودنشون دم میزنین»، یک ماه تمرین نکرد، بلکه سه ماه تمرین کرد!
2. شما حق این رو ندارین، که از افراد گمنامی سوءاستفاده کنین و بخواین ازشون بعنوان موش آزمایشگاهی استفاده کنین! بله این دقیقاً اتفاقی بود که توی این سه ماه افتاد، شما از همون اول هم میخواستین کار رو به قول خودتون با یه کست حرفه ای ببندین! کسی که دم از حرفه ای بودن میزنه ولی یک ذره هم خودش حرفه ای نیست!
3. کست رو عوض کردین، اوکی مشکلی نیست این حق هر کارگردانیه ولی نه بعد از سه ماه تمرین و بازبینی و قبول شدن در بازبینی! چطور یهو بعد از سه ماه یادتون افتاد کار گروهتون ضعیفه!؟ اون موقعی که تو بدترین جاهای ممکن تمرین میذاشتین برای گروه که پول زیاد برای پلاتو ندین، اون موقع یادتون نبود؟ هیچکدوم یادمون نمیره که با چه لحنی و چه حرف های زشتی با ما صحبت کردین!
4. شما حتی به بازیگر خودتون که الان داره براتون بازی میکنه هم رحم نکردین و یک هفته ... دیدن ادامه ›› مونده به اجرا نقشش رو عوض کردین و یه نقش دیگه بهش دادین! کسی که ماه ها برای یه نقش تلاش میکنه، امکان نداره بتونه یه نقش دیگه رو در عرض یک هفته بازی کنه! این یعنی رفتار غیرحرفه ای!
5. اگر به قول شما، کست ضعیف بود و کار بازیگران قابل قبول نبود، چرا بعد از گذشت چندین ماه از داستان دومینو، از همون کست برای ضبط یه نمایش رادیویی استفاده کردین؟ البته کار رادیویی که چه عرض کنم، برای اون هم به موش آزمایشگاهی نیاز داشتین. نمایش رادیویی که به اسم "قبول شدن در بخش رادیویی جشنواره فجر 33" ضبط شد ولی بعدش دیگه نه خبری از فایل صوتی شد و نه از پخش شدنش!

لازم به ذکره که دوستان و خوانندگان عزیز بدونن، خانم صفدری، در طول سه ماه تمرین ما، حتی به قول دوست عزیزمون خانم رازانی، سر تمرین حتی یک شیشه آب معدنی هم برای گروه نمیاوردن و این ما بودیم که برای ایشون هم میخریدیم! اصل مشکل ایشون همین بود! یک شیشه آب معدنی!
واقعاً براتون متأسفم که اینطوری حقیقت رو تحریف میکنین.

آخر لازمه این رو برای دوستان و خانم صفدری بگم، که بازیگران و تمام عوامل قبلی دومینو، این رفتار غیرحرفه ای ایشون رو فراموش کرده بودیم و حتی براشون آرزوی موفقیت هم کردیم، ولی با منتشر شدن مصاحبه ی ایشون و اینطور نشر اکاذیب، لازم شد که توضیحاتی رو خودمون اینجا به شما بدیم.

موفق و پیروز باشید
عجب ماجرای جیمز باندی شد این نمایش دومینو!
اون از ماجرای کامنت های تمجید آمیز مشکوک اینم از ماجرای تغییر کست و غیره!
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
مهرزاد جان تو انقدر خوب و کامل همه چیز رو گفتی که حرفی برای گفتن باقی نمونده . غیر حرفه ای بودن و غیر انسانی بودن ادما نشون خواهد داد که جایی که وایسادن اشتباست و ثباتی نداره . همون طور که گفتی ما در برابر سواستفاده ای که ایشون ازمون کرد چیزی نگفتیم اما حرفای بی اساس و بی منطقش بی جواب نمیمونه .
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
ای داد بیداد چه بر سر هنر و هنرمند آمده...

۲۳ فروردین ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید