در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نارسیس درباره نمایش عاشقانه های نا آرام: یه سوال دارم، چرا همش بودن این بازیگرای مطرح سینما به چشم اومده؟ امکان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:09:50
یه سوال دارم، چرا همش بودن این بازیگرای مطرح سینما به چشم اومده؟ امکان نداره کسی به خاطر علی سرابی دوست داشتنی و نسیم ادبی نازنین به دیدن این کار بره؟؟
مجتبی مهدی زاده و م تورانداز این را خواندند
رومینا خلج هدایتی این را دوست دارد
شاید هم این قضیه معرفی بازیگران کار، یه راهکار تبلیغاتی بوده صرفا.... کلا من طرفدار یا مخالف این نمایش نیستم...البته همه بازیگراشو واقعا دوست دارم و بلیطش رو گرون می دونم ولی قبل از اجرای کار در مورد اعتبار داشتن یا بی اعتباریش نظری نمی دم.
۲۴ خرداد ۱۳۹۴
تقریبا ده روز پیش در یک جمع دوستم مطلبی به من نشون داد در یک روزنامه که خیلی تند و انتقادی درباره اجرا دادن به یک کارگردان کاراولی در تالار وحدت نوشته بود.در همون جمع این حرف گفته شد که در سایت تیوال هم درباره این اتفاق بحث شده. از اونجایی که این موضوع برام مهم و حساس بود و میخواستم بدونم تماشاگرای حرفه ای تئاتر چه نظرایی در این مورد دادن وارد سایت شدم و نظرات رو خوندم. موقعی که خواستم نظر خودم رو بنویسم سایت عنوان کرد که باید عضو بشم.مثل سایت کافه سینما یا خیلی جاهای دیگه بنابراین عضو شدم تا نظرموبنویسم که در ابتدا هم درست روش تیوال رو نمیشناختم و با راهنمایی دوستان طرز استفاده رو بهتر یاد گرفتم. شما که در مورد پروفایل من مفصل تحقیق کردین حتما همه این ها رو دیدین. در مورد اثر دیگه ای هم نظر ندادم تا الان به جز تحلیل دقیقی به قلم آقای کیارش. شاید بعدها درباری آثار دیگه نظر بدم و شاید هم ندم. بستگی داره که چقدر احساس کنم در این فضا میشه تعامل و تحلیل منطقی داشت.
دوست عزیز من هیچ کجای حرف هام غیرمنطقی نبوده اما عصبانی چرا. شما بی غرض بودین اما من ب خلاف شما کاملا در مورد این نمایش موضع گیری ... دیدن ادامه ›› دارم چون آینده خودم و آینده تئاتر برام مهمه. لحنم هم اگر آروم نیست به خاطر احساسم نسبت به این کاره و نه شخص شما. شاید اشباه متوجه شدم ولی به نظرم میرسه ولی احیانا شما دارید متهمم میکنید به غرض ورزی در اظهار نظر؟ اگر اینطوره ازتون عذرخواهی می کنم که تامل کردم و جواب سوالتون رو که ازش اطلاع داشتم دادم. الان هم همه جوابای قبلی رو پاک می کنم به تلافی این اشتباه احتمالی. اگر توضیحاتم کامل نبوده برای شفاف سازی میتونم کارت دانشجویی عکس پرسنلی کارت شناسایی یا مدارک دیگه رو حضورا یا ایمیلی تقدیم کنم.
۲۵ خرداد ۱۳۹۴
پاک کردن نظراتتون اشتباه بود خانم طاهرخانی...اگه آینده خودتون و تئاتر براتون مهمه، نباید این قدر راحت حرفاتونو پاک کنید یا قورت بدید....در ضمن من جسارتی در مورد شما نکردم که کارت شناسایی بخوام...فقط این همه عصبانیت برام جای سوال داشت...همین...امیدوارم تو راهی که بهش اعتقاد دارید بتونید راحت گام بردارید و با موانع بجنگید...
۲۵ خرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید