در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ساسان ساسانیان درباره نمایش اسم: لیلی رشیدی درباره زمان اجرای نمایش و همزمانی اجرا در یک سالن با نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:37:08
لیلی رشیدی درباره زمان اجرای نمایش و همزمانی اجرا در یک سالن با نمایش «ستوانِ اینیشمور» بیان کرد: به دلیل همزمانی اجرای ما با ماه مبارک رمضان قرار است ساعت ۲۳ شب به صحنه برویم و قبل از آن هم نمایش «ستوانِ اینیشمور» حسن معجونی اجرا خواهد شد. از آنجا که هم در نمایش ما و هم نمایش آقای معجونی صحنه های غذا خوردن وجود دارد نمی توانستیم قبل از اذان مغرب اجرا داشته باشیم و در نهایت بهترین زمان برای اجرای ما همان ۱۱ شب بود. فکر می کنم این اولین بار است که نمایشی ساعت ۱۱ شب به صحنه می رود اما با توجه به ایام ماه رمضان و اینکه مردم بعد از اذان از منزل خارج می شوند و تفریحاتشان را آغاز می کنند امیدوارم این نمایش مورد استقبال قرار گیرد.

بازیگر نمایش «مسخ» ادامه داد: البته ۱۷ اجرای ما در ماه مبارک رمضان خواهد بود و ۱۳ اجرای باقی مانده بعد از ماه رمضان است که در اجراهای باقی مانده ساعت اجرای نمایش تغییر خواهد کرد. امیدوارم با اطلاع رسانی مناسب علاقه‌مندان به تئاتر بتوانند به دیدن این اثر نمایشی بیایند.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: «اسم» داستان یک مهمانی است که در آن شوخی با اسم بچه ای که هنوز به دنیا نیامده باعث دردسر می شود و از این طریق رازهایی فاش می شود.
پس خواهشاً بعد از اتمام ماه رمضان سانس های اجرا را حول و حوش 6-7 عصر بگذارید تا کسانیکه واقعاً به خاطر دیر بودن تایمش موفق به دیدن نمایش نمی شوند بتونن بیان.پیشاپیش ممنونم از توجه شما
۲۷ خرداد ۱۳۹۴
متاسفانه برای کسایی مثل من که از اونور تهران میخوان بیان و ماشینم ندارن و متروهم تااون موقع کار نمیکنه خیلی سخته
۲۸ خرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید