در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مهدی جوانی: یکی از آسیب های جدی تیوال اینه که با آغاز هر نمایشی کاربران یک شبه ای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:23:20
یکی از آسیب های جدی تیوال اینه که با آغاز هر نمایشی کاربران یک شبه ای پیدا میشن که اون نمایش خاص بهترین نمایش زندگی شون به حساب می یاد.همه هم از یک ادبیات استفاده می کنند: "متن عالی،کارگردانی عالی، بازی ها عالی، طراحی عالی". همه هم " به جرات" می تونن بگن بهترین نمایشی بوده که در عمرشون دیدن.
از اونجایی که ساعت های زیادی رو در چند سال گذشته برای خوندن و نوشتن و پیگیری کردن تیوال صرف کردم به نظرم رسید این مطب باید گفته بشه. چند روز پیش عنوان کردم و با حمله دوستان مواجه شدم که تو فیک هستی و به تو ربط نداره و این حرفا. به نظرم تیوال به شدت رو به زوال است متاسفانه.در چنین فضایی پر اتهامی کنار کشیدن بهتره و هر کناره گیری یعنی زوال بیشتر تیوال.
سلام مهدی جان.من کاملا با نظر شما موافقم.من الان نه ساله تو کار تئاترم و نه ساله که با یه گروه کارمیکنم و تو این مدت یک سال یک بار هم نشده که کارگردان به من بگه کارت عالیه با اینکه من جوایز متعددی تو سطح استان در زمینه ی بازیگری داشتم.همیشه میگه وقتی به یکی میگی کارت عالیه یعنی اونو تو اون مرحله از پیشرفت کشتی و اون با خودش فکر میکنه دیگه بهتر از این نمیتونه باشه....من خیلی نمایشا تو جشن.اره ها یا تو اجرا یعموم دیدم که اصلا شمه ای از تئاتر نبرده و بیشتر شبیه نمایش های مدرسه ای بود تا تئاتر ولی افرادی ناآگاه اومدن و گفتن همه چی عالی بود و باعث شدن اون اشخاص تشویق بشن که تو همون سبک به کاراشون ادامه بدن و همچنان پیشرفتی نداشته باشن و درجا بزنن...مرسی از بیان صریحت
۱۳ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید