در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ساسان اعتمادی نیک درباره نمایش جوجه تیغی: من بیننده تئاتر هستم اما معمولا بطور میانگین هر دو ماه یه کار رو بخاطر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:32:10
من بیننده تئاتر هستم اما معمولا بطور میانگین هر دو ماه یه کار رو بخاطر بازخورد های مثبت تو تیوال یا اسم کارگردان یا بازیگراش انتخاب میکنم برای دیدن. بهرام افشاری البته یکی از اسم ها و چهره های تئاتریه که قطعا دوست دارم برای دیدن حضورش روی صحنهبه دیدن تئاتر رو ببینم....
من نمایش جوجه تیغی رو دوست داشتم. علیرغم تم تلخی که داشت طنازی بهرام افشاری چه در نوع بازی و چه در بیان خاطرات تلخ با شکل طنز امیز سعی شده بود که این تلخی رو تعدیل کنه و گاهی تغییر فضا برای تماشاگر ایجاد کنه و به ریتم هم کمک کرده بود.
خیلی کنجکاوم که بدونم نمایشنامه تا چه حد وام گرفته از زندگی شخصیه خود نویسنده کارگردان بازیگر، این اثره اما فکر کنم شاید مثل کلیپ آخر که از حرفهای چهره های مطرحی که تو تئاتر هستن بود،تئاتری ها خیلی از این جوونا رو میشناسن و همونطور که کلیپ آخر نشون داد مسیری ورود خیلیا به بازیگری و تئاتر شبیه بازیگر جوجه تیغی بوده.احتمالا سرنوشت های متفاوتی برای این تیپ جوونا پیش اومده. سرنوشت های متفاوتی مثه خود واقعی بازیگر های اون کلیپ آخر که میشناسیمشون و میدونیم الان کجای دنیای بازیگری هستن. ولی بنظرم هنوز افشاری اول راهه و یقین دارم جای خیلی بزرگتری برای خودش باز خواهد کرد.
›› تا ۳ پاسخ



برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید