در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شهرزاد ابراهیمی درباره نمایش هرج و مرج منظم: اصلاً نمی دونم از کجا شروع کنم! من واقعاً از نمایش خوشم اومد!! از موضو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:33:15
اصلاً نمی دونم از کجا شروع کنم! من واقعاً از نمایش خوشم اومد!! از موضوعش، از setting اش، از شخصیت هاش، بازی ها، میزانسن در کل! و شخصیت "سراج" و "عبود" (اگه اشتباه نکنم)... شخصیت پردازی ها بسیار جالب بودن..
بازی ها اونقدر روون بود که کاملاً لذت بردم از لحظه لحظه نمایش. زبان فارسی عربی با اون لهجه ها به نظرم عالی بود! چقدر روون یه اجتماع کوچک رو به تصویر کشیده بودن که می شد بسط اش داد به اجتماع های بزرگ تَر.... نورپردازی، طراحی صحنه ها.... یه نمایش کامل! من شخصاً از همه چی اش خوشم اومد. تنها ایراد کوچیکی که بخوام بگم می تونم بگیرم این بود که داستان از جایی شروع شد که یکم گیج کننده بود. راستش اولش اونقدر مبهوت صحنه و دکور و لباس های بی نظیر بازیگر ها بودم که توضیحاتی که اول اجرا داده شد رو کاملاً متوجه نشدم. حتی دارم فک می کنم باید یه بار دیگه ببینمش..!
من از صمیم قلب به تک تک دوستان گروه محترم فرهنگی هنری باران تبریک و خسته نباشید می گم. من خیلی لذت بردم از این نمایش و اجراهای حرفه ایی و قاطع!
پیشنهادی به سایت خوب تیوال: این نمایش می بایستی آرم پیشنهاد تیوال رو بگیره!
ممنون از اشتراک نظر و پیشنهادتان
۱۰ مهر ۱۳۹۴
خانم ابراهیمی
ممنونم ازتون
من به عنوان یکی از اعضای گروه به شخصه از خوندن نظر شما انرژی مضاعف گرفتم.
۲۴ مهر ۱۳۹۴
ممنون از شما و زحمات تون و زحمات همکاران محترم تون! راستش من خیلی از نمایش شما لذت بردم و ای کاش می شد تمدید بشه برای مدت طولانی تر. من دوست داشتم دوباره نمایش رو ببینم.
می دونید به نظر من کار شما خیلی ناب و با ارزش بود و من همیشه می گم توی کارهایی که اونقدرها شناخته شده نیست گاهی یه اجراهایی دیده می شه که پر از خلاقیتن و ناب و بکر هستن. و این یکی از اون کارها بود. خاص بود. حداقل برای من و من کاملا" لذت بردم! ممنون از حضورتون. خسته نباشید.
۲۶ مهر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید