در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید نوری درباره نمایش مضحکه شبیه قتل: کمدی ایرانی ، اکتیو و لذت بخش و فقط برای خندیدن در اجرای روز دوشن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:41:21
کمدی ایرانی ، اکتیو و لذت بخش و فقط برای خندیدن


در اجرای روز دوشنبه به تماشای نمایش نشستم .نکته ی مهم این است که پیش از حضور در چنین نمایش هایی، باید بدانید که به تماشای چه نوع و ژانری از تئاتر رفته اید.این نمایش نه یک کار کلاسیک یا فاخر ادبی-هنری ، بلکه یک کمدی ایرانیست.
نمایشی با اجرای قوی (بدون تپق و خنده) بازیگران در مدت 2 ساعت و دیالوگ های خنده داری که پشت به پشت هم تکرار میشوند(هرچند که گاهی از قالب ادب خارج میشوند).بازی های خوب بازیگران و حرکات بدن و موسیقی زنده و آوازهای رو حوضی همگی فضایی شاد را در طول نمایش ایجاد میکرد.روی دیالوگ ها کار شده تا در بیشتر صحنه ها دارای ریتم و قافیه باشند.
اجرای بازیگران در چنین نمایشی کاملا قابل تحسین است(بخصوص اجرای شهرام حقیقت دوست).بازیگرانی که در دنیای هنر بیشتر با کارهای جدیشان شناخته شده اند ، در این نمایش سعی به خنداندن تماشاگران به مدت 2 ساعت میکنند در حالی که از دیالوگهای شعرگونه و حرکات موزون بدن استفاده میکنند.همچنین موسیقی زنده ... دیدن ادامه ›› کمک شایانی در جذابیت نمایش داشت.
دکور بسیار ساده و گاهی کسل کننده میشد اما کاگردانی خوب باعت روان بودن اجرا شده و برخلاف مدت نسبتا زیاد نمایش، زیاد احساس خستگی نکردم. هرچند به نظرم حذف چند سکانس در طول نمایش خللی در اصل داستان ایجاد نمیکرد و شاید از مدت نمایش نیز کم میکرد(البته با احترام به نظر کارگردان)

مسلما این نمایش برای من در دسته ی نمایشهای فاخری که دیده ام قرار ندارد اما بدون شک یکی از کمدی های خوب امسال بود. من با علم بر این که به تماشای چه نمایشی میروم از دیدن این کار کمدی لذت بردم.