در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روژین درباره نمایش ترور: به عنوان یکی از اعضای نه چندان جدید گروه تیوال، حق خودم می دانم که گلا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:23:18
به عنوان یکی از اعضای نه چندان جدید گروه تیوال، حق خودم می دانم که گلایه ای به شرح ذیل از دوستان تیوالی داشته باشم:
لغو برنامه بدون هیچ توضیحی!!!
تصور کنید از مدتها پیش که نام حمیدرضا نعیمی را بر تئاتری میبینید، لحظه شماری می کنید برای خرید بلیط در روزی مشخص، و عده ای از دوستان را هم به تماشای این برنامه ترغیب و مهمان می کنید، ناگهان یک روز قبل از اجرا، ساعت 15:55، اس ام اسی مبنی بر لغو برنامه دریافت می کنید، بدون هیچ توضیحی، بدون هیچ عذری و حتی بدون هیچ ابراز تاسفی!!! به سایت تیوال مراجعه می کنید و می بینید که زمان انتقال بلیط تا ساعت 15 بوده و شما 55 دقیقه بعد از اتمام این فرصت مطلع شده اید!!!
در کنار تمامی اینها، شماره اعلام شده پاسخگو نیست، چرا که مهلت به اتمام رسیده و من به عنوان یک خریدار(مشتری، که حق در همه جای دنیا با من است) دیر در جریان قرار گرفته ام.

تیوال عزیز، به راستی چه توضیحی برای اینکار داری؟ برای ناراحت کردن یکی از اعضای قدیمی ات، یا شاید اصلا خود را موظف به دادن توضیح ندانی، در هر صورت تو بلیط هایت را خواهی فروخت!

واقعا متاسفم، همین.
هما زارع، مهدی حسین مردی، محمد شفائی و امیر مسعود این را خواندند
طناز ضرابی این را دوست دارد
گروه همیاری (support)
درود بر شما
توجه فرمایید که تیوال نیز اطلاع رسانی به موقع را بینهایت مهم می‌داند اما شرایط نا منظم حاکم بر اجرا هیچ چاره دیگری برای ما نگذاشت... توجه نمایید این نمایش حتی تا مرز تعطیلی کامل رفت و بعد ادامه یافت.
از بابت ناراحتی سرکار بسیار متاسفیم اما بدبختانه همه شرایط در دست تیوال نیست و ما هم محدود به برخی ناهماهنگی ها و اطلاعرسانی های دیرهنگام به تیوال هستیم.

پوزش ما را به سهم خود بپذیرید و امیدواریم در ادامه برای کاربران خوبمان شایسته تر باشیم
۰۹ آذر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید