در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | علی درباره نمایش در بارانداز: بسیار نمایش زیبایی بود و واقعاً ارزش دیدن رو داره این نمایش. سپاس فراو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:45:40
بسیار نمایش زیبایی بود و واقعاً ارزش دیدن رو داره این نمایش. سپاس فراوان از جناب آقای آهنین جان عزیز که این متن رو با این دقت و وسواس زحمت کشیدن و به نگارش در آوردن که پر بود از استعاره ها و نمادهای جالب و عمیقی که نمایش رو آروم آروم به یه اوج قابل ستایشی برای تماشاگر رسوند که صرفاً از یه حالت داستان گویی در بیاره و تماشاگر رو وادار به رمزگشایی از تک تک نمادهایی که در طول نمایش ازشون استفاده شد کنه.
و چقدر لذت بخش بود حرکات هماهنگ بازیگرا که نشون از انگیزه بالای این عزیزان می داد که حقشون بود واقعا تشویق های بعد از نمایش و مطمیناً حقشون در آینده بیشتر از این ها خواهد بود؛ مخصوصاً که در کنار انگیزه بالاشون, از همراهی استاد ارجمندی بهره می برند که کار شاگرداش رو هر شب ایستاده از گوشه سالن به دقت زیر نظر داره تا باعث رشد هر چه بیشتر این دوستان بشه.
موفق باشید و برقرار جناب آقای امیر کاوه آهنین جان عزیز و گروه موفقتون