در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید نوری درباره نمایش اتاق ورونیکا: اجرای ساعت 17 روز جمعه 18 دی ماه را تماشا کردم . در ابتدا لازم میدان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:52:52
اجرای ساعت 17 روز جمعه 18 دی ماه را تماشا کردم .
در ابتدا لازم میدانم این نمایش را به دوستداران تئاتر توصیه کنم تا در زمان باقیمانده به تماشای این اثر بنشینند.

-نمایشنانه و کارگردانی:
"اتاق ورونیکا" دارای نمایشنامه ای جذاب می باشد که در طول زمان اجرا شما را به دنبال خود کشانده تا با پایانی عجیب اما تاثیرگذار ، وجدان بیننده را تحریک کرده و او را به فکر فرو بَرد(توضیحات بیشتر در بخش بعدی)
یک خسته نباشید به کارگردان این اثر، آقای ثروتی بخاطر کار خوب ایشان در این نمایش. با اینکه این نمایش فاقد تکنیک هایی مانند فلش بک یا تغییر صحنه و فضای نمایش و یا تغییر ریتم آهنگ در اجرا بود و در ظاهر با یک تِم و زمینه ی ثابت با ضرب آهنگی پیوسته و در دکوری ثابت پیش میرفت اما هرگز احساس خسته کننده ای برای من به عنوان تماشاگر نداشت. البته این موضوع علاوه بر کارگردانی خوب و بازی روان، مدیون داستانی است که تا پایان دهن تماشاگر را به خود مشغول نگه می دارد.

بازی ها :
بطور کلی بازی ها خوب و روان بود. اجرای "بهناز جعفری" و " ایمان افشاریان" بسیار عالی و در طول نمایش ... دیدن ادامه ›› با کیفیتی ثابت ارائه شد که جای تقدیر و خسته نباشید دارد .
" ستاره پسیانی" که به نظر بنده یکی از با استعدادترین بازیگران عرصه تئاتر در آینده ی هنری کشور خواهد بود، با بازی خوب خود در نقشی سخت و پر تنش، تمام استعداد بازیگری خود را به چالش کشید. خنده، گریه، ترس، تشویش،جنون و تسلیم همگی در یک اجرای پیوسته و بی وقفه بدون ترک صحنه در مدت 2 ساعت.
با اینکه به شخصه معتقدم کمی تجربه ی بیشتر میتواند از این بازیگر جوان و با استعداد، یک هنرمند بی نقص بسازد، اما در نهایت میتوان نقش آفرینی خانم پسیانی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد. منظور از کم تجربگی هم اشاره به این موضوع هست که در ابتدای نمایش احساس میشد خانم پسیانی گاها برای یک لحظه تمرکزش رو از دست میده دوباره برمیگرده که البته این اتفاق برای چند ثانیه و احتمالا بخاطر گروهی از تماشاگران اتفاق میوفتاد، اما در نهایت بی اغراق میتونم بگم که اجرایی بسیار قوی تر از "شکلک" و "پاییز" را در این کار از خود به نمایش گذاشت.

دکور ،نور پردازی و صدا :
دکور این نمایش در عین سادگی و عدم هیچگونه تغییر ظاهری در طول نمایش، اما بطور قابل توجهی مناسب با فضای داستان بود. همینطور نور پردازی به حس فضای داستان کمک میکرد. صداگذاری ها و موسیقی نیز در عین سادگی به نظر مناسب بود اما در برخی لحظه ها بعضا احساس میشد که افکت های صوتی(مانند صدای لولای در، باز و بسته شد و قفل و .... ) از قلم می افتاد که البته چندان قابل لمس و یا آزار دهنده نبود.
جناب نوری, ممنون از توضیحات خوبتون در هر دو پست. البته من ابتدا پست موخرتون رو خوندم.
:-)
۱۸ دی ۱۳۹۴
قصد دیدن نمایش رو که دارم، اما باید ببینم میرسم برم یا خیر :)
( اگر "" جناب مشغله"" این اجازه رو بده ) :))
۱۹ دی ۱۳۹۴
بله از دست این مشغله :-D
۱۹ دی ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید