در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید نوری درباره نمایش شبی بیرون از خانه: اجرای شنبه 3 بهمن هم به گروه اجرا و هم به کارگردانان خوب این اثر خست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:26:19
اجرای شنبه 3 بهمن
هم به گروه اجرا و هم به کارگردانان خوب این اثر خسته نباشید میگم. همچنین باید از گروه بازیگران تقدیر ویژه ای کنم که در این روزها با دو اجرای پر انرژی و پیاپی در روز ،توانایی های خودشان را به نمایش میگذارند.
باید اعتراف کنم که به شخصه نمایش "آوریل 1912" را به مراتب بیشتر دوست داشتم، هرچند که این چیزی از ارزشهای گروه کم نخواهد کرد.
باز هم نمایشی سرشار از تحرک ، با نورپردازی های خوب و انتخاب موسیقی مناسب. حس انزوا و سرخوردگی در شخصیت اصلی داستان به خوبی با کارگردانی و بازی های قابل قبول منتقل می شود و در طول نمایش باز هم میشود از سبک اجرای نمایش لذت برد، تجربه ای که در "آوریل1912" نیز بخوبی قابل لمس بود.

اما این نمایش پس از اتمام برای من نیز پایان یافت و بیرون از درب های سالن ادامه پیدا نکرد، برعکسِ آنچه که من این روزها شدیدا به دنبالش هستم و میتونم این رو به عنوان یکی از نقطه ضعف های داستان ... دیدن ادامه ›› معرفی کنم.
همچنین بی اختیار از ابتدای این اجرا کمی استرس و عجله را احساس میکردم ، که تا پایان نمایش ادامه داشت (البته این از دیدگاه بنده بود، وممکنه از جانب گروه مورد تایید نباشه)

در نهایت باز هم به گروه خسته نباشید میگم و همانطور که قبلا هم گفتم، سبک کارگردانی این تیم دو نفره را میپسندم و امیدوارم باز هم شاهد کارهای خوبی از این عزیزان باشیم.
درخت شیشه‌ای آلما، کارگردان: فرید قادرپناه ... به زودی
۰۶ مرداد ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید