در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهسا نادری درباره نمایش تریو بدون هارمونی: نمایش " تریو بدون هارمونی" دربرگیرنده سه شخصیت خاکستری است ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:14:13
نمایش " تریو بدون هارمونی" دربرگیرنده سه شخصیت خاکستری است که هرکدام در طول بیست سال دوستی گرچه به یکدیگر دروغ نگفته اند، اما حقایق زیادی را پنهان کرده اند.
"دن" شخصیت کارگردانی است که نمیتواند شخص متعهد و پایبندی باشد، قوانینی را منعقد میکند درحالیکه خودش بدان پای بند نیست.
"اتان" هم در آستانه نزدیک شدن به مرگ سعی دارد تا هر رازی که در پس پرده نهان بوده است، بازگوید و تمامی جسارت خویش را به خرج دهد تا به آخرین رویایش یعنی بودن با "کی" تحقق بخشد.
شخصیت منحصربفرد و شاید اثرگذار داستان، در قالب نقش " کی" قرار دارد. زنی که میتواند با تدبیر خویش مانع گسستن پیوند دوستی چندین ساله شود، درحالیکه با رویا پردازیش و برانگخیتن نوعی حسادت "دن" ، همه چیز را خراب میکند.
ما با داستانی سروکار داریم، که میخواهد پیام " همیشه پای یک زن در میان است" را بدهد و بخوبی از عهده آن برآمده.
موفقیت کار بدان جهت است که گرچه با داستانی غیرواقعی که زاییده تخیل یک نویسنده جوان است، روبه روهستیم، اما با شخصیت های واقعی سروکار داریم که آنان را در دنیای واقعی ، نزدیک به خود میبینیم. شاید ما یکی از انها هستیم.
خودخواهی محض در بطن داستان موج میزند. خودخواهی ادمی که برای رسیدن به امیال ... دیدن ادامه ›› خود ، همه چیز را تحت الشعاع قرار میدهد ، حتی دوستی و همکاری بیست ساله را.
ضربه آخر را "دن" وارد میکند وقتی میبیند که معشوقه قدیمی اش که دیگر چندان علاقه ای به او ندارد ، قرار است معشوقه تنها دوستش شود، حسادت در درون او رخنه میکند و حتی ، سعی دارد تا با عیان کردن رازی قدیمی و متعاقد کردن جمع مبنی بر اینکه دوران عاشقی زیبایی با "کی" داشتن، رقیب را از میدان به در کند. رقیب و شاید تنها دوستش ، که تمامی رویاهایش بر باد رفته است زودتر از مرگ طبیعی در درون خود میمیرد.
و ما شاید هر روز شاهد این مرگ های زود به هنگام باشیم......
سلام، یک پیشنهاد دوستانه دارم و اون هم اینکه لطفا اول نوشته تون بنویسین که داستان رو لو میده تا کسایی که هموز نمایشو ندیدن نخوننش. ممنون.
۰۲ تیر ۱۳۹۵
حق با شماست،

اما دوست عزیز خیلی وقتها شده به تماشای نمایش نامه ای میشینیم که قبلا خوندیمش و میدونیم چه اتفاقاتی قراره بیافته و حتی مفهوم نمایش رو هم میدونیم، وی تمام اینها موجب نمیشه اجرای نمایش رو از دست بدیم.
۰۵ تیر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید