در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین باباخانی درباره نمایش کمدی افسانه ببر: انتظار بیشتری از این کادر دوست داشتنی و بخصوص جناب آقای عامل عزیز داشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:36:48
انتظار بیشتری از این کادر دوست داشتنی و بخصوص جناب آقای عامل عزیز داشتم .
همانطور که در پایین تر هم بعضی از دوستان اشاره کردند به نظر من هم بسیاری از دیالوگ ها به زور قصد خنداندن داشتند و متعجبم از نماینده گروه اجرایی که که متن نمایش رو کاملا مقید به نسخه اصلی معرفی میکنند!!
دوست عزیز در مورد استفاده از کلمه "برین" (به معنای بروید) که چندین بار به صورت بسیار نازل سعی در خندانیدن تماشاگران داشت ، هم از متن داریو فو الهام گرفته شده بود؟!
افکت صدا هم به نظر من باعث کمرنگ کردن زحمات آقای هاشمی عزیز می شد و متاسفانه در شب اجرایی که ما بودیم جناب آقای عامل و دستیارشون ظاهرا هماهنگ نبودند و بارها در حین اجرا به دستیارشون نکاتی رو متذکر می شدند(به عنوان مثال نحوه ضربه زدن به صفحه فلزی) که این خود با توجه به نور صحنه در بسیاری از صحنه ها منجر به پرت شدن حواس تماشاگر به بخش فرعی (distract) می شد!(البته شاید این هم بخشی از نمایش بوده باشه!!!)
تنها میتونم بگم از بخشی که سرباز وارد روستا شد به دلم نشست و طنز بقیه کار رو به به علت پایین بودن سطح دیالوگ ها دوست نداشتم.
اما خسته نباشید میگم به آقای هاشمی که تلاششون برای یک اجرای پر انرژی کاملا مشهود بود.
الهه الف این را خواند
میلاد علایی این را دوست دارد
جناب باباخانی

با سپاس از بیان نظر شما و نگاهی که به نمایش داشتید.
از شما دعوت می کنیم با حتما متن نمایش افسانه ببر را تهیه و مطالعه کنید، متوجه خواهید شد گروه اجرایی امکان بیان بسیاری از دیالوگ ها ر ا به دلیل رک و صریح بودن بیش از حد نداشت و سعی کردیم همان دیالوگ ها با حفظ محتوا و منظور با اندکی تلطیف ... دیدن ادامه ›› اجرا کنیم.

متن نمایشنامه داریوفو بسیار باز تر و صریح تر از این موارد بوده است. در مورد افکت های صوتی هم خب سلیقه شما هست و این سلیقه برای گروه اجرایی بسیار محترم. برخی مخاطبین هم از این شیوه اجرای افکت ها استقبال کردند و نمی توان قضاوتی کرد که حتما خوب بوده یا بد. به هر حال این نوع اجرا یک انتخاب بوده است که قطعا موافقان و مخالفانی خواهد داشت.

باز هم سپاس از محبت و همراهی شما
۰۲ مرداد ۱۳۹۵
برای ارتباط بهتر با ذهنیت کارگردان اثر شما را به مطالعه یکی از مصاحبه های آقای هادی عامل دعوت می کنیم

http://www.ion.ir/News/113471.html
۰۲ مرداد ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید