در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سارا عامری درباره نمایش صد سال تنهایی به روایت آیورلیانو: متاسفانه از حد انتظار پایین تر بود. یکی دو تا از بازیگران خیلی خوب بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:27:40
متاسفانه از حد انتظار پایین تر بود. یکی دو تا از بازیگران خیلی خوب بودند اما باقی تا حدی مصنوعی بودند. برداشت آزاد هم داستان اصلی را به صورت یک سری حوادث در آورده بود.
سلام. من بازی های تئاتری به معنای خاص کلمه که از دریچه ی دوربین از آن ها به عنوان «مصنوعی» یاد می شود را در تئاتر بد نمی دانم. این یکی از امکانات تئاتر است؛ چرا نباید از آن در این مدیوم استفاده کرد؟
۲۹ شهریور ۱۳۹۵
داریم در مورد دو نوع بازی متفاوت صحبت می کنیم، که هر دو به جای خود محترم و از بایست های صحنه هستند. اتفاقا چرا نباید در نمایش هایی با تم اقتباسی این صورتک گذاری ها (به قول شما) انجام بشه؟ چرا نباید اغراق - هم - گاهی آگاهانه به بازی های یک نمایش اضافه بشه؟ فراموش نکنیم تئاتر در ابتدا مأمنی برای همین اغراقات نمایشی بوده، که کم کم امکانات دیگر بازیگری و صحنه را نیز کشف کرده. پس من دلیلی برای حذف این تکنیک - یا انتخاب - نمی بینم. این را انتخاب بدانیم، نه ضعف.
۳۰ شهریور ۱۳۹۵
من هم گفتم که سبک اغراق آمیز در تیاتر قابل قبول است و میتواند معیاری برای تشخیص بازیگر خوب و خلاق باشد. اما خود شما از کلمه "آکاهانه" استفاده کردید. در این نمایش برخی بازیگران بازی آگاهانه ای نداشتند- البته دو سه تا از بازیگران با آگاهی و کنترل کامل بازی میکردند- و نتیجه نه ایفای نقش یک شخصیت بلکه ادای یک شخصیت را دراوردن بود و این عدم آگاهی در بازیگری یک ضعف است و نه یک انتخاب .
۳۰ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید