در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | علی درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: بسیار بسیار عالی بود. از زحمتی که واسه دکور, طراحی صحنه, صدا, هماهنگی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:48:15
بسیار بسیار عالی بود. از زحمتی که واسه دکور, طراحی صحنه, صدا, هماهنگی بازیگران و در نهایت بازی فوق العاده تک تک اون ها که به بهترین شکل ممکن اجرا و در کنار هم چیدمان پیدا کردند سپاسگذارم. (کارگردانی فوق العاده مدرن و سخت... چینش عالی صحنه ها... یاجرای با شکوه یک نمایش شلوغ... بازی ستودنی و نفس گیر بازیگران ...و در یک کلامپ, یک کار فوق العاده و یک تئاتر نو و مدرن از همایون غنی زاده.) بسیار لذت بردم و دوست دارم بار دیگه امتحانش کنم. خسته نباشید به تک تک عوامل اجرای این نمایش با شکوه و عالی و علی الخصوی همایون غنی زاده که کاراش همگی بی نظیرن.
پیشنهاد میشه برید, تماشا کنید و لذت ببرید دوستان
نکته منفی: کاش مدیریت تالار وحدت به فکر عوض کردن صندلی های تالار وحدت بیافته. واقعا حیف این سالن با همچین صندلی هایی...
سعید زادمهر، سپهر امیدوار، ح.جوانمرد و رومینا خلج هدایتی این را خواندند
سحر و Yaserbsb این را دوست دارند
زمان نمایش خیلی زیاده و متن کش داره
نحوه راه رفتن های بازیگران هم خیلی دلنشین نیست
ولی بازی اقای حمیدیان خیلی عالی بود
من اواخرش دیگه واقعا خسته شده بودم - نیم ساعت اخر رو ایستاده تماشا کردم - کاش متن رو تعدیل می کردن و زمان رو کوتاه -
۲۸ مهر ۱۳۹۵
با احترام کامل به نظرتون سرکار خانم فیروز؛ در مورد خستگی باهاتون موافقم, اما این ایراد رو از نمایشنامه و متن نمی دونم و این خستگی به نظرم همون طور که گفتم از وضعیت نابسامان صندلی های تالار وحدت ناشی میشه. به اعتقاد من تک تک صحنه ها, و ریتم کار به هیچ وجه کند و خسته کننده نبود و سر جای خودش قرار گرفته بود. شاید این نمایش برای مثال اگه در سالن استاد ناظرزاده ایرانشهر به اجرا می رفت با توجه به صندلی های مناسب اون سالن این احساس خستگی کمتر پیدا میشد.
۲۸ مهر ۱۳۹۵
من کاملا با شما موافق آقای علی من هم واقعا زانو درد گرفته بودم و کلافه بودم. اگر جام راحت بود حاضر بودم ۴ ساعت دیگه کار آقای غنی زاده رو نگا کنم که هیچ وقت برام خسته کننده نیست. :)
۲۸ مهر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید