در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سارا حدادی درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: ❌ یک پیشنهاد جذاب / بهمن بابازاده ✅ تئاتر «می سی سی پی نشسته می‌م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:58:48
❌ یک پیشنهاد جذاب / بهمن بابازاده

✅ تئاتر «می سی سی پی نشسته می‌میرد» را دیدم و یک هفته تمام زیر چتر این تئاتر فوق العاده بودم.
تئاتری نجیب، با روایتی غمگین و بازی شاهکار بابک حمیدیان که غمگینم کرده و به شدت تحت تاثیر دیالوگ‌هایش قرار گرفته ام.
آقای «می سی سی پی» نگرانم کرده. میترسم از اتفاق‌هایی که قرار است بیفتند و حالا برای بار دوم، بار سوم و حتی بیشتر به سراغش می روم.
“آقای می‌سی‌سی‌پی” می‌خواهد فیلم بازی کند، فیلمی درباره یک می‌سی‌سی‌پی دیگر که “فروریش دورنمات” آن را خلق کرده است، اما او حاضر نیست به تمام خواسته‌های کارگردانش تن بدهد و مدام ژست سوپراستاری می‌گیرد تا جایی که فقط حاضر است، نشسته بمیرد.
همایون غنی‌زاده در تازه ترین تئاترش، یک فیلم سینمایی را کارگردانی می‌کند که در آن بسیاری از قواعد سینما را به بهانه عنوان سینمای مدرن به هم می‌ریزد و در عین اینکه ویژگی‌های خوشی از سینمای کلاسیک را به یاد می‌آورد، اداها و ژست‌های تازه سینما را هم تا حدی به سخره می‌گیرد و با کنایه و شوخی ... دیدن ادامه ›› انتقاداتی را از سینما و پشت صحنه آن مطرح می‌کند.
با این حال اگرچه او داستان ساختن یک فیلم را در نمایش جدیدش روایت می‌کند؛ فیلمی که بازیگرش معتقد است آبرویشان را می‌برد، اما تئاتر در آن بیشتر قدرت نمایی می‌کند و موسیقی‌های شگفت انگیز سینمایی هم بر جذابیت آن می‌افزاید.
وقت را از دست ندهید. هزار بار باید این تئاتر را دید...هزار بار
خانم سارا حدادی با توصیفات شما با توجه به اینکه نمایش می سی سی پی نشسته می میرد من دیدم فکر می کنم یا نمایش ندیدید یا بعد از اتمام نمایش رسیدید متن شما بیشتر برداشت کارت پستالی از تراکت یک نمایشه تا دیدن اون نمایش .... خواهشمندام یک بار دیگر نه هزار بار به دیدن این نمایش بروید .
۱۳ آبان ۱۳۹۵
سلام
بله امکانش هست
۱۷ آبان ۱۳۹۵
سلام در صورت وجود تعداد 4 عدد بلیت نمایش می سی سی پی ...... خریدار هستم. لطفا از طریق ایمیل smazaheriarvand@gmail.com اطلاع بدید.
سپاسگزارم
۱۹ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید