در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | بهزاد م.ا درباره نمایش سربسته از تهران: نمایش سر بسته از تهران مملو از نکات ریز و جذابه که دیدن اون رو اگه گوش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:53:41
نمایش سر بسته از تهران مملو از نکات ریز و جذابه که دیدن اون رو اگه گوشی هوشمند و یا تبلت به همراه داشته باشید و اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید دو چندان‌ جذاب و دلچسب‌ می¬کنه. اگه مشتاق کشف نکات ریز این نمایش هستید، بدون صرف مبلغی که شاید برای این نمایش هنگفت به نظر میاد برای آگاهی دوستان به شرح زیر ذکر می¬کنم:
یکم مدت زمان کم این نمایشه که واقعا به جد از نکات و هوشمندی این کاره چون واقعا اگه حتی برای لحظه‌ای و ثانیه‌ای طولانی‌تر می¬بود امکان از دست دادن کنترل اعصاب تماشاچی به شدت افزایش پیدا می¬کرد، به شخصه فکر می¬کنم جا داشت این نمایش55 دقیقه‌ای 40 تا 45 دقیقه کمتر هم می‌شد.
دومین نکته چشم گیر نمایش رنگ کابل برق تلویزیون روی صحنه بود که به علت اینکه نصف آن بر روی صفحه سفید اجرا قرار داشت به رنگ سفید در آمده و مابقی همرنگ محیط اطراف مشکی شده بود که استتار چشم‌گیری را به وجود آورده بود .
دو نکته فوق چشمگیرترین و جذاب‌ترین نکات نمایش بود که البته اگه بیننده علاقه‌ای به شنیدن فحش و ناسزا داشته باشه قطعا قسمتی از نمایش که بازیگر زن شروع به ناسزا گویی به بیننده می¬کنه به شدت می¬تونه تاثیرگذار و عمیق باشه( البته به شخصه من به ایشون به خاطر انتخابم و برگزیدن این اثر فاخر جهت تماشا حق دادن هر گونه توهینی رو میدم ) .
کم پیش میاد در زندگی حسرت چیزی رو که ندارم بخورم به خصوص اگه اون نداشته به عمد و انتخاب شخصی خودم باشه، اما در طی تماشای این نمایش به انبوه دوستانی که برای برای گذران زمان به گوشی هوشمندشون پناه برده بودن رشک ورزیدم .
سپاس از شما که وقت گذاشتید و نظر تون رو نوشتید .
۲۹ آبان ۱۳۹۵
جای خوشحالی داره که مهندسین جامعه هم به دیدن تیاتر روی آوردن.
۰۱ آذر ۱۳۹۵
این نقطه نظر لذت طلبانه است که مضامین آن لیبرالیسم اقتصادی و تازه طلبی بی سرانجام هستند. و بیان موثر آن شیوه ای است که معتقدان آن چنان به چرخه کالاها می آویزند که انگار کسی بخواهد به قطاری در حال عبور آویزان شود. رسالت تیاتر این نیست.
رسالت تیاتر شاید این است که عده ای را از نشستن روی صندلی تماشاگر بیازارد.
۰۱ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید