در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شیما درباره نمایش مونولیزر: گروه روژدا خسته نباشید. نمایش دیشب دیده شد. متاسفانه غیر از زمانی ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:02:01
شیما (shima.j)
درباره نمایش مونولیزر i
گروه روژدا خسته نباشید.
نمایش دیشب دیده شد. متاسفانه غیر از زمانی که آقای دانیال خجسته مونولوگ داشتند و صحبت هایی که باعث فکر کردن بشه (ریشه دار بودن که اگر ریشه قوی باشه، نه جنگی هست و نه پستی ای)، بقیه نمایش چندان لذت بخش نبود و پایان هم خیلی بی مزه بود. تضادها و چرخش شخصیت ها می تونست عمیقتر باشه. یک کار عادی با دیالوگ ها و تکیه کلام های عامیانه. به نظرم هدف (که اگر درست برداشت کرده باشم، ایندۀ هنر و فرهنگ و دنیا هست) می تونست خیلی قوی تر بیان شه: اینکه هر کسی با هر گذشته ای می تونه یک ذات لطیف و هنر دوست داشته باشه که یا از شنیدن یک قطعه موسیقایی لذت ببره یا دیدن یک نمایش و برای کسب اون لذت، روی بعضی چیزها پا بگذاره.اینکه اگر ریشه قوی باشه، خیلی چیزها فراموش نمیشه، اینکه ریشه دار بودن همراه با بخشندگی و سخاوت میشه و ...
و دونکته، اگر زمان داستان مربوط به چندین و چند سال دیگر باشه که غیر از تئاتر شهر هیچ سالن دیگه ای وجود نداره و بلیط نمایش 700 800 هزار تومنه، پس چرا بازیگر اینقدر جوون مونده بود در حالیکه سال ها قبل در ارغنون اجرا داشته؟؟ و اینکه چرا کت اقای خجسته زنانه بود؟؟؟؟؟
لیلى شجاعى و مهدی این را خواندند
رضا تهوری این را دوست دارد
سلام
منم اخرین اجرا رو دیشب دیدم با نظرتون کاملا موافقم ، حتی منولوگ هم انقدر تاثیر گذار و جذاب نبود در صورتی که میباید نقطه اوج نمایش باشه ، بازی در اکثر دقایق ریتم خاصی نداشت . و اینکه به نظر من نمیتونست اطلا ارتباطی با مخاطب داشته باشه ..
۰۶ آذر ۱۳۹۵
درود مهدی گرامی و تشکر از توجه و همراهی شما دوست عزیز
۱۲ آذر ۱۳۹۵
پرندیس جان و آقای مهدی سپاسگزارم.
۱۳ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید