در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | raha tehrani درباره نمایش نامه های عاشقانه از خاورمیانه: سلام دوستان وخسته نباشید میگم به گروه. اول از همه چیز از نوازنده های م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:11:40
سلام دوستان وخسته نباشید میگم به گروه. اول از همه چیز از نوازنده های محترم که به زیبایی نواختند و خواننده محترمی که خواندند و جان ما تازه شد.
من به شخصه نمایش افسون معبد سوخته جناب مرادی و سبک، بازیها و کارگردانی آنرا بیشتر پسندیده ام و امیدوارم ایشان این نمایش زیبا و خیال انگیز را دوباره به اجرا ببرند! البته در سالن قبلی یا همردیف آن، چراکه سالن پالیز متاسفانه علی رغم تذکر مکرر تماشاگران، بدترین و محدودترین امکان نشستن و آسایش را به تماشاگران میدهد و با وجود اجراهای زیبا و سایر امکاناتی که دارد، بسیار غیر ایمن و تماشای اجراها عذابی اجباری است. امیدوارم مسیولین محترمش استاندارد واقعی را در جاگیری صندلیها (حالا 1 ردیف کمتر و راحتتر و احترام به حداقل حقوق تماشاگر!!) رعایت کنند!
از نمایش دور نشویم! کارگردانی، طراحی صحنه، موزیک، حرکات و... به حق شایسته است. بازیها با احترام، از بازیگر سه به یک قابل توجهند. در واقع با خوشامد به خانم توسلی عزیز، هیچ چیز بیش از شکل بازیهای سینمایی ایشان ندیدیم!؟ به خصوص در بیان که بسیار سریع و ناموزون بود، البته اپیزود مربوط به ایشان هم کوتاهتر بود و شاید جای کار زیادی نداشت! بازی خانم طباطبایی قابل توجه است، و بازی خانم پناهیها مشخص است که بسیار تلاش شده، در قسمتهایی شگفتی انگیز است، تنها مشکل گاهی در بیان جویده و سریع انبوه دیالوگهاست، که به درستی شنیده نمیشوند، غیر این حال و هوای کاراکتر به خوبی درآمده است....
در کل میتوان گفت شما همانگونه که از کارگردان محترم انتظار دارید نمایش متفاوتی میبینید اما ضعف نمایش بیش از هر چیز در نمایشنامه و شکل بیان دیده میشود که اندکی انتظار امثال مرا از جناب مرادیِ هوشمند و ریزبین، برآورده نکرد! ممنون از تلاشتان!
رضا تهوری و آوا فیاض این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید