در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی سیمایی درباره نمایش من...: از موقعی که درباره این پردیس تماشا و محلی که قرار داره شنیدم سوالی که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:11:11
از موقعی که درباره این پردیس تماشا و محلی که قرار داره شنیدم سوالی که برام به وجود امده اینکه با این شرایط که تئاتر الان باهاش روبه رو و نبود تماشاچی حتی در محل هایی که در مرکز شهر یا دسترسی خوبی داره.. چطور میخوان نمایش هایی که انجا اجرا میشن تماشاچی تئاتر رو انجا بکشونن..؟؟؟!!! قطعا از دید من نمایش ها با شکست های بزرگی روبه رو میشن و احتمالا اغلب تماشاچی های محلی خواهند بود که فایده ای نداره . به نظر من دوستانی که محل یابی نمودن برای این پردیس تماشا نه سواد داشتن نه از تئاتر و حال این روزهاش چیزی میدونستن. و البته تعجبی نمی کنم که پس از مدتی تغییر کاربری بده و محل برگزاری مجالس و این چیزا بشه .. ای کاش به جای هزینه های زیاد این گونه ای به حال همین تماشاخانه های فعلی از جمله تئاتر شهر و سنگلج میرسیدن که عذر میخوام اما به یک تف بند است. به نظر من الان مشکل اینجاست که اتفاقا تعداد تماشاخانه در تهران بسیار بیشتر از مخاطبین تئاتر است (با توجه به تعداد نمایش های یک تماشاخانه در یک روز و تعداد صندلی). و این باعث شده نمایش های بی کیفیت هم اجازه اجرا پیدا کنند و به تئاتر بیش از پیش ضربه بزنند.
ای کاش حداقل محل های خاص نمایش دانشجویی مشخص می شد و کمکی های مالی میشد تا قیمت بلیط این نمایش ها هم پایین بیاید و تماشاچی ها بیشتر ریسک دیدن نمایش دانشجویی رو می پذیرفتن.
باید با استفاده ازظرفیت شبکه های اجتماعی تاتر رو تبلیغ کرد و تماشاگران بالقوه رو بالفعل کرد .....اکر تیزرهای واقعی. شبیه تیزرهای سینمایی برای نمایشها ساخته شه و در تلگرام و....منتشر شه و اگر گروهها واقعا براشون پر شدن صندلی ها مهم باشه ، دست کم در نمایشهای رئال براحتی دو یا سه برابر سالنهای فعلی هم پر میشه
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
من هم اگر گفتم فایده ای نداره دقیقا منظورم از نظر مالی بود. اغلب افراد حتی برای اون اندک هزینه سینما نمیرن فیلم رو در سینما ببین مگر اهلش که میگن ارزشش رو داره. حالا فک میکنین مردمی که به شدت کم با تئاتر در ارتباط هستن حا ضر میشن هزینه 25 هزارتومن به بالا برای یک نمایش که احتمالا دانشجویی خواهد بود (حداقل مطمئنم احتمال اینکه یک گروه حرفه ای اونجا اجرا بره به شدت کمه) بپردازه؟؟؟ در حالی هم که هر روز قیمت ها بدون هیچ حساب و کتابی بالا میره؟؟
همین الان هم سینما های بعضی مناطق با سرمایه گذاری زیاد ساخته شده ولی در حال ورشکستگی چون هزینه بلیط طبق مکان تعیین شده و مردم اون منطقه هم حاضر نبودن با اون قیمت برن و فیلم ببین .
من هم موافقم که کمک میکنه مردم بیشتر با تئاتر اشنا بشن ولی در صورتی که اون جا حمایت کنه و روی نمایش ها هزینه صرف کنه و قیمت بلیط ... دیدن ادامه ›› رو بسیار پایین بیاره که من شک دارم این اتفاق بیافته واگرنه هیچ کس منکر این نیست که تئاتر فقط برای یه قشر خاصه..

ممنونم که متن من رو خوندید و نظرتون رو گفتین..:)
۲۱ بهمن ۱۳۹۵
با سلام و عرض ادب. تا جاییکه می دانم کلنگ ساخت این پردیس ، تقریباً نزدیک به دو دهه گذشته زده شده است. اینکه نگرش و دلایل مدیران وقت از انتخاب این موقعیت جغرافیایی چه بوده نمی دانیم اما همین قدر که یک کار ، تمام شد جای سجده شکر دارد. هرچند که موقعیت جغرافیایی پردیس با این حجم ترافیک آزار دهنده است ولی همه ما باید کمک کنیم که پردیس تئاتر تهران رونق بگیرد. یعنی چاره ای نداریم. آیا همچنان می خواهیم سالنهای نامطلوب کنونی را تحمل کنیم؟ محکوم شدیم یا سالن بد یا مسیر بد. ولی اگر مدیریت پردیس تئاتر تهران خوب عمل کند واقعاً می توان ساعات لذت بخشی را در پردیس سپری کرد. انشاالله
۲۳ اسفند ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید