در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مازیار: ****** یک پیشنهاد ****** با سلام و احترام خدمت همه دوستان علی الخصوص
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:02:09
****** یک پیشنهاد ******
با سلام و احترام خدمت همه دوستان علی الخصوص راهبران محترم وب سایت تیوال (همیاری)

مدتی است که شاهد افزایش تعداد بلیت هایی هستیم که توسط کاربران خریداری میشود و در ادامه به دلایل متفاوت اعم از گرفتاری های شغلی ومسائل پیش بینی نشده توسط کاربر در سایت تیوال ،مجدداً برای فروش آگهی میگردد.(خود بنده هم جزء همین دسته هستم)در همین راستا بعضاً شاهد آن هستیم که ارتباط دوستان تیوالی از طریق ایمیل-شماره تلفن -تلگرام-و ... شکل می گیرد و البته در هاله ای از شک و ابهام.مبنی بر اینکه شاید این آگهی قلابی باشد یا مزاحمت های بعدی باعث صرف نظر کردن طرف خریدار یا فروشنده میگردد.البته بدلیل محیط کاملاً فرهنگی این سایت بعید به نظر میرسد.
با توجه به موارد فوق خواهشمند است دوستان همیاری تیوال سازوکاری تعبیه بفرمایند تا در چنین مواقعی امکان این خرید و فروش مجدد از مجرای سایت تیوال صورت پذیرد و تیوال فقط فروشنده بلیت و یک خدمت نباشد که پشتیبانی پس از خرید را هم انجام دهد.به این ترتیب که خریدار منصرف شده از خرید با زدن یک تیک یا تکمیل یک فرم امکان بازگشت کامل وجه یا بخشی از وجه با کسر درصدی از قیمت بلیت(مانند بلیت هواپیما و قطار) خود را داشته باشد.
گروه همیاری (support)
درود بر شما
پیشنهاد و ایده خوبیست که البته پیش از این نیز از سوی دیگر کاربران خوبمان همچون شما ارایه شده بود... امیدواریم در زمان مناسب بتوانیم این سرویس را به تیوال بیفزاییم.
۱۶ اسفند ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید