در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد.
تیوال | علی ازگلی درباره نمایش برلین: در روزهای پایانی، موفق به دیدن این نمایش شدم. هرچند سه سطح انتظار از
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:49:12
در روزهای پایانی، موفق به دیدن این نمایش شدم.
هرچند سه سطح انتظار از کیفیت نمایش با مشاهده نام استاد محمد یعقوبی بالا میره و صد البته که این انتظار برآورده نمیشه!
با اینکه نمایش با پرسشی در مورد درستی یا نادرستی دروغ شروع میشه، ولی به نظر من موضوع این نمایش بیشتر به ملاحظه کاری آدم ها برمیگرده که ضرورت زندگیه.
یک دروغ بزرگ (مثل خیانت در نمایش خشکسالی و دروغ) میتونه ساختمان یک زندگی رو یک شبه ویران کنه. دروغ های کوچک یا عنوان کردن واقعیت های تلخ به صورت ناخوشایند و بدون ملاحظه هم در صورت تکرار شدن در طی زمان (مثل شش سال در نمایش برلین) میتونه ساختمان یک رابطه رو ذره ذره ویران کنه.
پس موضوع، صرفاً حل کردن آخرین دعوا و مشاجره نیست، چون بقیه زخم ها هنوز بر ساختمان این رابطه وجود داره و با حل شدن آخرین بحث موجود، هنوز امکان بر هم خوردن رابطه خیلی زیاده و روز دیگه ای از جای دیگه ای ضربه میخوره.
نمایش میخواد بگه: اگر دروغ های بزرگ نمیگین و مثلاً خیانت نمیکنید، در مسائل کوچک هم بی ملاحظه نباشید. چون هردو به یک اندازه میتونن به رابطه آسیب بزنن.
یاسمن پورمهران و آریان رضائی این را خواندند
سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون
برای این که سو تفاهمی برای مخاطبین عزیز پیش نیاد
هدف گروه اجرایی و پرسش های ما حل فقط مشاجره ی آخر نبوده. بلکه ما فقط در این موقعیت با مسائل زن و مرد روبرو شدیم که الان فرصت آنالیز اون ها رو به مخاطب دادیم
و این که برداشت آخر شما در خط پایانی از نمایش بسیار زیبا و تحسین برانگیزه اما هدف گروه اجرایی بیان این نکته نبوده یعنی "نمایش می خواد بگه " عنوان مناسبی برای طرح این برداشت نیست
باز هم ممنون از نظرتون
به امید دیدار
۱۶ خرداد ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید