در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | Positron درباره فیلم زیر سقف دودی: بدون تردید این فیلم، خوب نیست...انواع و اقسام ایرادات جدی فنی و درامی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:12:03
بدون تردید این فیلم، خوب نیست...انواع و اقسام ایرادات جدی فنی و درامی دارد...پردازش کاراکترها فوق العاده ضعیف است و از ابتدای فیلم مشخص کرده که فضای صفر و صدی فیلم های "شبه فمنیستی" دهه 70 و 80 را شاهد خواهیم بود...این، اتفاقا مردان بوده اند که فمنیسم را تقویت کرده اند و رشد داده اند در کنار فعالیتهای زنان...این نگاه یک طرفه را کی تمام می کنیم نمی دانم...یک پسر و دختر جوان در فیلم هستند که اتفاقا آنها هم در کالبدهای کلیشه ای "مرد عصبانی و بی اعصاب" و "دختر مطیع و عاشق" مانده اند...سخنم کوتاه...دوست نداشتیم !!!
نوبادی این را خواند
فرانک غلامپور، نیلوفر ثانی و رها باصفا این را دوست دارند
درود ... منهم بتازگی فیلم رو دیدم و دوست نداشتم ... کاملا حق باشماست که بازهم نمایشی از زن ِفلاکت زده و درمانده ی شرقی به تصویر کشیده میشود اوج دفاعیه از زن هم در این فیلم تصمیم گیری های زنان فیلم ست که با ترک مرد گویا ، جسورانه ترین کار زندگی شان را انجام داده اند
متاسفانه از خانم درخشنده انتظار بیشتری داشتم
۱۷ تیر ۱۳۹۶
با نوبادی تاحدودی موافقم
۲۱ تیر ۱۳۹۶
بله بله کاملا...ایشون احتمالا که نه حتما ایده های خوبی دارن اما در پردازش ایده های خوبشون متاسفانه در نگاه فمنیستی 30 سال پیش گیر کردن...فمنیسم که مثل سنگ نیست مثل تمام جنبشها و حرکتها حرکت رو به رشد داره و پیش می ره...
۲۱ تیر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید