در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Yaserbsb درباره نمایش اگه بمیری: ابتدای امر وقتی به نام بازیگران نمایش نگاه میکنید انتظار یک اجرای خوب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:09:06
Yaserbsb (yaserbsb)
درباره نمایش اگه بمیری i
ابتدای امر وقتی به نام بازیگران نمایش نگاه میکنید انتظار یک اجرای خوب و عالی رو دارید اما به محض شروع نمایش کاخ آرزوهای شما ویران میشود!!!
وقتی بازیگران حرفه ای تیاتر را با سیستم صوتی و میکروفون بر روی صحنه می بینید ، مطلقا جا میخورید آنهم در سالن استاد ناظرزاده ایرانشهر . اصولا لذت اصلی تیاتر شنیدن صدا و نفس خود بازیگر بدون واسطه بر روی صحنه است و به هیچ وجه این روش اجرا برای مخاطبان حرفه ای تیاتر قابل قبول نیست .
ریتم کند نمایش فوق العاده آزار دهنده است و اصلا در جهت کمک به روند درام نمایشنامه نیست . دکور خلاقانه و در جهت انتقال مفاهیم نمایش طراحی شده که بسیار عالی و کاربردی است.
اما بازی بازیگران تکراری و کاملا مایوس کننده است و باید قبول کرد که در عرصه نمایش بازیگران جوان و تازه کار از خلاقیت بیشتری در ایفای نقش خود استفاده میکنند درحالیکه بازیگران نامی تر در ورطه تکرار افتاده و کمتر بازیگری بر روی صحنه خود را به چالش کشیده و به خود زحمت خلق یک شخصیت عمیق و درست را می دهد.اخیرا هم بطور همزمان در چند کار نمایشی و تصویری بازی می کنند و همین می شود که متاسفانه تیاترهای خوب هم کم شده اند .

متاسفانه بازی تعدادی از بازیگرهای حرفه ای تئاتر چنان تکرار ی شده است که شما از قبل براتون قابل پیش بینی با چه نوع بازی در صحنه مواجه خواهید شد!
۱۱ مرداد ۱۳۹۶
ای بابا این سیستم استفاده از میکروفن دیگه چیه که بتازگی اینقدر هم زیاد شده، کلا حال و هوای تاتر رو از آدم میگیره!
بنظرم این موضوع به تنهایی برای اینکه نری یه تاتر رو ببینی کفایت میکنه!
۱۱ مرداد ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید