در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آذین حجازی درباره نمایش بنگاه تیاترال: شب گذشته 23 امرداد 96 وقتی برای دیدن این تیاتر به سنگلج رفتم خودم رو ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:24:20
شب گذشته 23 امرداد 96 وقتی برای دیدن این تیاتر به سنگلج رفتم خودم رو برای یک تیاتر تخت حوضی همانطور که جناب مرزبان قبلا فرموده بودند آماده کرده بودم ، تخت حوضی، همه چیزی که میخواستم درباره این تیاتر بدونم رو کاملا معنی میکرد ، راستشو بخواین یک اجرای شاد از لحظه منفی صفر آغاز تا دیالوگ آخر که پایین اومدیم دوغ بود ، قصه ما دروغ .... نبــــــــود!!!!! رو شاهد بودم ، البته در این اجرا شادی هم مفهوم خودشو داشت،تقریبا همه شرایط روز ایرانمان را مورد هجو قرار داده بود،این اجرادر قالبی طنز پرده دری کرده بود ، شاید اگر به چشم خود نمی دیدم و با گوش خودم نمی شنیدم هرگز این حجم از انتقاد را باور نمیکردم که در این دوره زمانه در اجرایی زنده بیان شده باشد.
یک تیاتر کامل تخت حوضی کاملا پر از تناقص و گاهی هم با امکان برداشت آزاد برای تماشاچی .
بعد از مدتها خنده های بلند کردم ولی متاسفانه وقتی مستی اجرا از سرم پرید دیدم در واقع داشتم به خودم و روزگاری که در آن می گذرانم میخندم. خنده ای مستانه ولی تلخ تر از هر مست کننده ای...
این اجرا از دیدگاه من عالی بود ، و سپاسگدارم از تمام عوامل اجرا ، دست مریزاد
سلام دوستان
من برای فردا (جمعه 27 مرداد) دو عدد بلیط ردیف 2 صندلی های 6 و 7 دارم اما متاسفانه نمیتونم بیام.....اگر دوستانی که برای روزهای از 31 مرداد تا اجراهای پایانی دو عدد بلیط دارن هر جای طبقه همکف و مایل به جابجایی هستن لطفا اعلام کنن.
ممنون
۲۶ مرداد ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید