در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه تئاتر Bit درباره نمایش ۱۹۷۸: نمایش "1978" را حتمن ببینید. ۱. این روزها آثاری که دیدن و ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:48:28
نمایش "1978" را حتمن ببینید.
۱. این روزها آثاری که دیدن و ندیدنشان، فرقی به حال هیچ کس نمی کند، الا خود گروه که ناز چند تن از سلبریتی ها را کشیده اند تا شاید زرق و برقی به آثار بی کیفیتشان بدهند تا شاید، تکرار می کنم شاید پولی به جیبشان بزنند و نامی فراهم کنند برای خودشان، داغ است، اگر به دنبال تماشای تئاتر هستید، این نمایش را از دست ندهید.
۲. آنهایی که مرا از نزدیک می شناسند، می دانند که کم پیش می آید که به کاری بگویم خوب. ولی حالا می گویم به دیدن این نمایش عالی بروید.
۳. معمولن وقتی از تئاتر ایران حرف زده می شود، منظور همان تئاتر تهران است. ایران تنها تهران نیست. بروید تا با چشمانتان ببینید وقتی که شما زمانتان را صرف زرق و برق دادن به آثارتان با نامهایی که هیچ ربطی به تئاتر ندارند می کنید، گروه هایی هستند که سالها روی یک اثر وقت می گذارند جهت بالا بردن کیفیت اثر.
۴. این نمایش از لحاظ فنی و تئوری چیزهایی دارد که اینجا مجال گفتنش نیست. تنها به این اشاره می کنم که برای کسانی که تشنه آموختن اند، این نمایش درس ها دارد. به طوری که تفاوت زیادی است بین کسانی که این نمایش را دیده اند و کسانی که این نمایش را ... دیدن ادامه ›› ندیده اند.
۵. به دوستانی که علاقه مند به تئاتر مستند هستند دیدن این نمایش بیشتر توصیه می شود.
۶. بارها و بارها شده که فعالان تئاتر از شهرستانهای مختلف برای تماشای تئاتر به تهران آمده اند. اگر هر دیدی یک بازدید داشته باشد، فعالان تئاتر تهران این بازدید را پس نداده اند. حال که محمد شجاعی به همراه بازیگران درجه یک اش به شما افتخار داده و راه را برایتان کوتاه کرده اند، این فرصت را غنیمت شمارید و تماشای این اثر را از دست ندهید.
۷ ...
۸ ...
۹ ...
.
.
.

* مهدی سقا (بازیگر - کارگردان)
زهره مقدم، mahditm و Captain این را خواندند
حمید نخعی، علی حیدری، مصطفی هومن و مرجان معتمدحسینی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید