در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد حاج زمان درباره نمایش طپانچه خانم: این نوشته هیچ ربطی به نمایش ندارد. برای بار چندم، مدیران و عوامل مح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:33:45
این نوشته هیچ ربطی به نمایش ندارد.

برای بار چندم، مدیران و عوامل محترم تئاتر پالیز، اگه توانمندی این رو ندارید که اجراهای پشت سر هم رو چنان مدیریت کنید که با تاخیرهای مداوم رو به رو نشیم، برای کارهای آینده، بیست دقیقه، نیم ساعتی به فاصله بین نمایش ها بیفزایید که هم شما از عهده درآوردن زمان بندی اجراها بربیایید، هم این که انتظار بیش از حد پای تماشاگر رو خشک و حال خوبش رو به امید دیدن کاری مناسب مکدر نکنه.
این طور هم نیست کسی که می تونه برای یک اجرای 2 ساعته با شروع زمانی ساعت 21 بیاید، براش فرقی نکنه کار نیم ساعت دیرتر تموم شه! حتی اگر مشکلی هم در برگشت به منزل براش نباشه، دوست داره خودش برای زمان بندی روز خودش تصمیم بگیره. یا شاید دوست داشته باشه اون نیم ساعت انتظار ناگزیر و ناخواسته رو در جای دیگه ای بگذرونه و مجبور نباشه تو حیاط تماشاخانه سر کنه و گوش به زنگ فراخوان شروع اجر باشه.

و این که من از تئاتر شهر، با تمام کاستی ها و امکانات کهنه اش برای تماشاچی بابت یک قضیه بسیار ممنونم و براش کمر خم می کنم، این که «بچه» کمتر از یک سن و سالی رو راه نمیدن تو سالن! لابد دلیلی داشته. امیدوارم جاهای دیگه، از جمله پالیز، رعایت بکنند.
و اضافه کنم به مزایای تئاتر شهر به ویژه سالن هایی به غیر از سالن اصلی تئاتر شهر که بدون تاخیر نمایش شروع می شود. به شخصه بابت یکی دو دقیقه تاخیری که به موقع به سالن چهارسو نرسیدم ، اجازه ورود به سالن را نداشتم. و این نظم بسیار قابل تقدیر است. این نشان دهنده یک کار حرفه ای و احترام به وقت و حقوق تماشاگران است.
۱۹ مهر ۱۳۹۶
حقیقتا این تاخیر ها آزار دهنده ست
۱۹ مهر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید