در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | bayaz درباره نمایش دولت ضعیفه: دولت ضعیفه تئاتر سیاسی یا سیاست تئاتری؟ حتی اسم این نمایش هم بحث بر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:36:28
bayaz (bayaz)
درباره نمایش دولت ضعیفه i
دولت ضعیفه
تئاتر سیاسی یا سیاست تئاتری؟
حتی اسم این نمایش هم بحث برانگیز است.دولت،ضعیفه.اصغر خلیلی واقعا تئاتر سیاسی میسازد یا سیاست تئاتری دارد؟به نظر گزینه اول گزینه مناسبی است.چرا که کارهای قبلی خلیلی بیانگر این واقعیت است و او زا از این اتهام که سیاست تئاتری دارد مبری می کند.

در دورانی که وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور بی شباهت به دوران صدارت امیر کبیر و میرزا حسین خان سپهسالار نیست،در کشوری که اختلافات سیاسی داخلی و خارجی هر روز بیشتر و بیشتر میشود و امثال معین البکاء ها و مجلس بانوها رشد میکنند و امیر کبیرها را حذف میکنند،شاید اغراق نباشد اگر بگوییم اصغر خلیلی همان روزنامه چی نمایش است که بی پروا فریاد میزند تا چشم وگوش این مردم را باز کند.ولی آیا این خواجگانی که از بوق سگ تا خروس خوان پادویی میکنند وچاکرم مخلصم سر میدهند گوشی برای شنیدن این حرفها دارند؟بعید به نظر میرسد.چرا که گوششان از هیاهوی دغدغه های روزمره پر است.شاید هم بی اختیار چشم و گوششان بسته شده است.

راستی چقدر آشنا به نظر می رسد انیس الدوله.انگار نام این معین البکاء را جایی شنیده ام شاید هم در حال خوردن شکلات دستگیرش کردند. .شاید مادر ... دیدن ادامه ›› بزرگم پای ثابت مجلس های همین مجلس بانو است.ماموران نظمیه چطور؟مثل اینکه انها را ازنزدیک دیده ام.یا حتی ملیجک را؟نمی دانم..ولی به یقین خواجه را می شناسم .و این خواجه چه خوب اینه در برابرمان قرار میدهد...
امروزاست که مردم ما بیش از هر زمانی نیاز به آگاهی دارند.این نمایش ایینه ی تمام نمای وضعیت امروزی است که برایمان ساخته اند نه هیچ زمان دیگری.درست است که زمان نمایش زمان قاجار است ولی بی شک حرف حرف امروز است.باشد که امنای دولت به تماشای این نمایش بنشینند و پس از آن فکری به حال رجال گود جیب و مفت خور این مملکت کنند.
گرچه باز هم بعید به نظر می رسد. چرا که این قافله از قافله سالار خراب است
سپهر این را خواند
رضا تهوری و مریم راد این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید