در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | هما زارع: مارکز در کتاب "زنده ام که روایت کنم" تعریف میکنه که وقتی عضو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:28:57
مارکز در کتاب "زنده ام که روایت کنم" تعریف میکنه که وقتی عضو هیئت تحریریه "ال اسپکتادور" بوده یه بخش نقد سینما و تئاتر مینوشته. یکی از سرمایه‌گذاران سینما به خشم میاد و یه نامه سرگشاده مینویسه و اونا رو متهم میکنه که "تماشاگران را به دهشت می آورنید تا به منافع او و همصنفانش لطمه بزنید". مارکز مطمئن بوده که روزنامه نمیتونه از درآمد حاصل از تبلیغات چشم پوشی کنه و حتما این بخش حذف میشه، ولی فرداش مدیر روزنامه جوابیه زیر رو چاپ میکنه: "انتشار نقدهای سینمایی جدی و مسئولانه که اندکی از فاصله میان ما و کشورهای مترقی می کاهد و به مثابه نقطه پایانی است بر سنت منسوخ و زیانبار تمجیدهای مداهنه آمیز بی قاعده، که مرز بین ارزندگی و بی مقداری را مغشوش میکند و میان ارزش و ابتذال تمایزی قائل نمی شود، به هیچ روی به منزله به دهشت آوردن تماشاگران یا خسارت رساندن به سرمایه‌گذاران شریف نیست و آنان که فاقد حسن نیت اند، طریق و مشربشان از ما جداست. "
پ. ن: ببخشید طولانی شد، ولی تا این قسمت از کتاب رو خوندم یاد تیوال و روزها و نقدهایی که گذشت، افتادم! ممنون از تیوال که سعی کرده به این"رسالت" پایبند باشه.
سعید زادمهر این را خواند
امیرمسعود فدائی، پرندیس و شیدا احمدی این را دوست دارند
طریق مشربان از ما جداست==»راهشان از ما جداست.
۱۵ آبان ۱۳۹۶
خواهش می‌کنم سرکار خانم،خیلی مطلبتون رو دوست داشتم حیفم اومد غلط تایپی داشته باشه.
۱۶ آبان ۱۳۹۶
ممنون از لطفتون
به امید روزی که همهمون این "سنت منسوخ و زیانبار تمجیدهای مداهنه آمیز بی قاعده" رو -در تمامی جنبه های زندگیمون، حتی تمجید بی مورد از خودمون!!- کنار بذاریم.
۱۶ آبان ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید