در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا اسبقی درباره نمایش آبی مایل به صورتی: نیم ساعته دارم با خودم کلنجار می‌رم که در توضیح این نمایش چی بنویسم که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:57:12
نیم ساعته دارم با خودم کلنجار می‌رم که در توضیح این نمایش چی بنویسم که قانع بشید و برید ببینیدش!

لطفاً این نمایش رو ببینید! تا ذره‌ای از دردی که این انسان‌ها می‌کشند رو حس کنید. حس که نمیشه کرد، حداقل ببینید و درک کنید.

لطفاً این نمایش رو ببینید! تا حداقل تفاوت ترنس با دوجنسه رو متوجه بشید. تا متوجه بشید که این انسان‌ها منحرف نیستند. تا با گوشه‌ای از چالش‌های خودشون و خانواده‌هاشون آشنا بشید و ...

لطفاً این نمایش رو ببینید! تا اگر یکی از این انسان‌ها هستید متوجه بشید که درد شما درد ما هم هست. خیلی‌ها شما رو درک می‌کنند و روز به روز داره به تعدادشون اضافه میشه.

لطفاً این نمایش رو ببینید! تا از بازی فوق‌العاده تک تک بازیگران لذت ببرید و کمی هم اشک بریزید!

متأسفانه در جامعه ... دیدن ادامه ›› ما به هر دلیلی تقریباً اصلاً به این موضوع پرداخته نمیشه و اگر هم پرداخته بشه با کوهی از ناآگاهی و تصورات اشتباه همراهه! به قول یکی از شخصیت‌های نمایش: «این ملت اینجوری‌اند! از هر چی می‌ترسن یا چالش می‌کنن که چشم‌شون بهش نیوفته یا مسخره‌ش می‌کنن که ترسشون کمتر بشه!»

با آگاهی تک تک ماست که به مرور فرهنگسازی میشه و به این انسان‌ها که خودشون کوله‌باری از درد دارند، حداقل از طرف ما دردی اضافه نمیشه!