در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سحر فرامرزی درباره نمایش عاقبت عشاق سینه چاک: نمایش خوبی بود،طراحی صحنه و دکور بسیار عالی.، بازی بازیگران خوب، داستا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:16:29
نمایش خوبی بود،طراحی صحنه و دکور بسیار عالی.، بازی بازیگران خوب، داستان نمایش که بر میگرده به طنز تلخ نمایشنامه های نیل سایمون هم به نظر من جالب بود . البته من نمی دونم چقدر از اجرا حذف شده اما کار منسجم بود و به نظر نمیومد حذفیات نمایش خلل چندانی در اجرای اثر به وجود آورده باشه.
موردی که به شدت من و همسرم و فکر می کنم بقیه تماشاچیان رو اذیت کرد قهقه ها و نوع خندیدن بازیگر مهمانی بود که برای دیدن نمایش اومده بود و صدای خنده هاشون به شدت باعث آزار و اذیت دیگران بود. واقعا برام هم عجیبه هم متاسف می شم از اینکه چرا یک بازیگر به خودش حق رفتار غیر عرف و ایجاد مزاحمت برای دیگران رو قائل میشه؟ آیا صرفا" معروفیت و شناخته شدن به آدم اجازه میده بدون توجه به حقوق دیگران هر جور می خواد رفتار کنه؟!
کاش همونطور که به خاطر بعضی رفتارهای تماشاچیان تذکر داده میشه در این خصوص هم عکس العملی به افرادی که فکر می کنند به علت معروف بودن اجازه هر نوع رفتاری رو دارن داده بشه.
با نظر شما کاملا موافقم. من اجرای روز پنج شنبه 23 ام رو دیدم، همه چی عالی بود اما صدای قهقه های بیجا تو صحنه هایی که جدی بود حتی، واقعا آزار دهنده بود. طوری که کاملا حواسمون رو از اجرای زیبا پرت کرده بود. بعد از اجرا هم به دوستان مسئول سالن این مسئله رو گفتیم و در جواب با (( چیکار کنه خوب نوع خندش این شکلی هستش و پول داده بلیط خریده چیکارش کنیم )) مواجه شدیم.
در هر صورت امیدوارم در آینده کمتر با این صحنه ها مواجه بشیم.
۲۵ آذر ۱۳۹۶
برای منم پیش اومده که ببینم بازیگرا و هنرمندای معروف تو عرصه های دیگه به دیدن نمایش بیان و ردیف اول بشینن با موبایل یا بغل دستیشون حرف بزنن و خنده های بی مورد و بیربط و با صدای خیلی بلند و به شکل اغراق آمیز داشته باشن. خیلی زشته. اینکه مدل خنده ش اینجوریه هم عذر بدتر از گناهه. منم شاید تو خونم با صدای بلند بخندم یا اصلا عطسه کنم دلیلی نمیشه وسط نمایشم همینطور برخورد کنم.
من بیشتر حس جلب توجه گرفتم از اون اشخاص. بدتر از همه اینکه بعضیاشون خودشون بیشتر فعالیتشون در عرصه ی تئاتر بوده.
۲۶ آذر ۱۳۹۶
دقیقا همینطوره که می فرمایید خانم فرناز، وقتی از بازیگرانی که خودشون تئاتر اجرا می کنند این رفتار مشاهده میشه آدم بیشتر متعجب و متاسف میشه.
۲۸ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید