در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گلریز عباسپور درباره نمایش فعل: دیشب این کار رو دیدم. خیلی وقته که به کارهای بالاتر از یک ساعت و نیم ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:47:25
دیشب این کار رو دیدم. خیلی وقته که به کارهای بالاتر از یک ساعت و نیم بدبینم و تا حالا هم متاسفانه هربار که به خاطر نقدهایی که خوندم رفتم کاری ... دیدن ادامه ›› طولانی‌تر از یک ساعت و نیم دیدم، بیشتر به این نتیجه رسیدم که متن‌هایی که کار می‌شه توان زمان بیشتری رو نداره . شای چون عمق محتوا کمه . یا نویسنده اونقدری نمی‌تونه شرح و بسط بده که برای ۲ ساعت و یا بیشتر اجرا، ماده‌ی خام داشته‌باشه . بگذریم .
برای من زمان این نمایش طولانی بود و خسته‌م کرد. چون از جایی به بعد تکراری شده‌بود و اتفاق‌های که باید می‌افتاد افتاده بود و به نظرم باید نمایش تموم می‌شد. نه اینکه یک شخصیت جدید ( معلم تئانر ) تازه بعد از فکر کنم یک ساعت و نیم وارد داستان بشه و باز حرفای تکراری بزنه. اگر داستان درنا رو کلا از توی متن درمی‌اوردیم به نظرم هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. بود و نبودش چیزی رو تغییر نمی‌داد..
در کل به نظرم اجرا خیلی خوب شروع شد و بازی ها خیلی روون و دوست‌داشتنی بود.. دکور نمایش رو خیلی دوست داشتم. متن رو تا اواسط کار دوست داشتم به خصوص صحبت‌های آقای کاتب و خانم پرتوی رو راجع به دستور زبان. اما هرچی به اواسط نمایش نزدیک شد، متاسفانه جذابیتش رو برای من از دست داد چون خیلی تکراری شد.
در عین اینکه من خیلی زیاد کار رو دوست داشتم، کاملا در مورد اضافه بودن بخش معلم تئاتر باهاتون موافقم، مخصوصا که وقتی میومد که دیگه 2 ساعت از تئاتر گذشته بود و همه خسته بودن، موسیقی اون بخش هم برای من خیلی آزاردهنده بود که البته شاید دلیلی داشتن برای انتخاب این شیوه موسیقی
۲۳ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید