در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | کیوان محبی درباره نمایش من موجودی احساساتی هستم، رازهای دختران جهان: امشب موفق شدم این کار زیبا رو ببینم . پیش از هر چیز باید از طرح فروش ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:41:05
امشب موفق شدم این کار زیبا رو ببینم . پیش از هر چیز باید از طرح فروش کریمانه ای که جناب خامنه ای و گروهشون در نظر گرفتن واقعا قدردانی کرد. اون هم در این روزگار که متاسفانه همه چیز تحت سیطره اقتصاد و مادیات، ماهیت اصلی خودش رو از دست داده.
متن بسیار تاثیرگذار در کنار کارگردانی و انتخاب دقیق و هنرمندانه بازیگر توسط جناب خامنه ای و در نهایت بازی باورپذیر ، صمیمی و بی نقص خانم حسینی مجموعه کاملی رو رقم زدند.
آنچه که در طول نمایش و پس از آن به شدت ذهنم را درگیر کرده بود این بود که در حالی که از یک سو به واسطه عدم درک صحیح، زنان و دختران جهان امروز مورد ستمهای فراوان واقع میشوند ، از سوی دیگر جهان امروز با ماهیتی سرمایه داری ، خشن ، بی عاطفه و بیرحم ، به شدت نیازمند روح لطیف زنانه ایست تا زیستن را ممکن کند. مردان امروز هم. حتی اگر خود ندانند و یا به این واقعیت معترف نباشند در جهان سرد و خالی از احساس امروزی ، به شدت از جای خالی یک دخترانگی لطیف رنج میبرند و لطمه میبینند.
به جناب خامنه ای عزیز و فرشته حسینی نازنین که سرماخوردگی هم از کیفیت بازی خوبش نکاسته بود تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
ممنون از شما جناب محبی عزیز
خوشحالم که در کنار ما بودید و شب خوبی داشتید.
۲۹ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید